۱۳۸۹/۶/۱۴

چگونگی مرگ جنتی+عکس

پیرمرد به شدت بیمار بود که به بیمارستانش رساندند. حالش به هم می خورد و سرش گیج می رفت. قرار بود 9826374021 امین سال تولدش را جشن بگیرد. برایش کیک هم خریده بودند که فوت کنند ولی توانشو نداشت و به جای دهان از باسن مبارک فوت می کرد. ناگهان با صدایی که انگار از ته چاه جمکران در میامد گفت "خشتم و حالم خوب نیشت!" حالش وخیم تر شد و از این رو او را به بیمارستان ثامن الدیمترودون (س) رساندند. پیرمرد فقط دشمن دشمن می کرد و یار بسیجی اش کامپسوناتوس را صدا می کرد. دکتر او را ویزیت کرد وگفت اسمت چیست؟ همراهش گفت:  احمد جنتی. مگر شما او را نمی شناسی؟  اواخر عمرش در شورای نگهبان  بود!
 دکتر شناسنامه ی او را نگاه کرد و با لبخندی گفت :بله به جا آوردم. فقط می خواستم  جواب بدهد تا ببینم خودش را می شناسد؟ شما باید به او افتخار کنید! بیمار شما یک تاریخ زنده است! در زندگی همیشه آرزو داشتم کسی را ببینم که در حوادث ژوراسیک حضور داشته. خوشبختانه  دیدمش...
 دکتر او را معاینه کرد و روز بعد گفت : متاسفانه ام.آر.آی مغزشو  پیدا نمی کند. مثل این که در طول زمان از بین رفته . فقط چند رگی در کله اش پیچ و تاب خورده است  ...
همراه جنتی که در بیت کار می کرد و فقط وظیفه ی او پاک کردن مقعد رهبر بعد از طهارت است و از این راه ماهی 2 میلیون حقوق می گیرد گفت آقای دکتر کاری بکنید. جنتی از دست رفت. 
 دکتر گفت "بیایید با هم یک قهوه بخوریم. جنتی دیگر رفتنیه". و همراهش های های گریه می کرد و مثل ابر بهار اشک می ریخت. همراهش به دکتر گفت: نمی دانید چه مرد نازنینی بود. چه رنجی کشید وقتی خرس ها در عصر یخبندان کشته شدند. از آن به بعد موهایش سفید شد. برادران بسیجی دایناسور در مقر جنگل آفریقا او را درخیلی از مواقع همراهی می کردند. دایناسورهای  بسیجی مثل بسیجی های امروز زپرتی نبودند.  شعارشان هم یا پتروسور (ع) بود که در برابر گالیمیماس ایستاده بود و .گالیمیماس باتلاق را بر روی پتروسور (ع) بسته بود

در این تصویر جنتی  اشتباها توسط برادر بسیجی زیر گرفته می شود . در این حادثه ستون فقرات جنتی به طور کامل شکست.
  














همراهش ادامه داد: جنتی را نه فقط من حتی پدربرگم هم از بچگی می شناسد. تا الان چند تار مویش که سیاه مونده بود سفید شده . آهی کشید و ادامه داد: خودش تعریف می کرد که یک روز با دوست عزیزش که رستورانچی بود و در جنگل های آمازون شعبه ی  خورش سوسمار غولپیکر با نون باگت داشت درگیری پیدا کرد. همه ی دانشجویان دانشگاه آمازون داشتند به آن دو تا نگاه می کردند. می خواست بگه چرا حمله ی ددمنشانه می کنی که ناگهان دوستش با استخوان دیگ ضربه ی ددمنشانه تری به سرش زد و از اون به بعد لکنت زبان پیدا کرد و کلمه ی ددمنشانه را نمی تواند تلفظ کند.

فسیل  "شاخدارالدوله", دوست دیرین جنتی


دوستان جنتی عصر یخبندان در یک نگاه. عرضه شده در فروشگاه های معتبر!



همراه جنتی (ماله کش آقا) در حالی که گریه می کرد ادامه داد: وقتی آدم در باغ عدن میگشت جنتی هم اونجا بود و دائم به دوست دخترش حوا متلک می انداخت.  از امام (ع) هم روایت شده است که قابیل پس از کشتن هابیل به جنتی گفت که به آدم نگوید هابیل را کشته است. هرچند که جنتی پیام "انا لله وانا اليه راجعون" را به خانواده ی این داغدیده ابلاغ نمود.

جنتی در میانسالی نزد آدم و حوا. سمت راست
   


ناگهان صدای بلندی اتاق را لرزاند. همه رفتند ببینند چه خبر شده است. یک دفعه دیدند جنتی به ... رفته است و چون مغز نداشته است از باسن جر خورده است. قرار است او را در موزه ی باستان شناسی به خاک بسپارند هرچند بعید است که جانداران میکروسکوپی هم از دست این عمامه دار خون آشام آسایش داشته باشند.

عزرائیل در حال تلاش برای جلوگیری از مرگ جنتی
قبر جنتی, نامبرده را در گودال عمیقی خاک کردند که در صورت رشوه دادن به عزرائیل و زنده شدن نتواند به بالا برگردد.


گفنتی است که جنتی در انقلاب دایناسورها نقس بسزایی داشت و عضو مجمع فسیل های مبارز بود . از جمله افتخاراتش هم علاوه بر سن بیش از حد وی, به گند کشیدن یک مملکت  توسط میمون دست آموزش در سریعترین زمان ممکن است که در رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.
  

شاید ادامه داشته باشد...!
                          

۱ نظر:

  1. کسی که این مطلب نوشته چه کون سوزی داره از نظام

    عزیز من به جنتی کار ندارم جنتی خر کیه یا تو خر کی هستی
    ولی وقتی میگی بیمارستان ثامن .... بعد یه عبارت که لایقه خودته میاری
    تو و جنتی هر خری هستین باشین ولی حق ندارین به اعتقادات و ائمه ما توهین کنید

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما