۱۳۸۹/۱۲/۱۴

آقای مهاجرانی! با چه زبانی بگوییم که مردم ولایت فقیه نمی خواهند

مرد محترم. شما چرا اینقدر سعی در ماله کشی دیکتاتور داری؟ پول های کلان مزه کرده یا فکر می کنی در ایران آینده جایی نخواهی داشت؟ خامنه ای چه بخواهی و چه نخواهی رفتنی است. خیالت جمع. اصلا حقیقت این است که جنبش اصلاح طلبی مدت هاست که مرده است و جای خود را به جنبش سبز ضد حکومتی داده است. اگر کف دستت مو پیدا کردی در این رژیم هم اصلاحی خواهی یافت. از وقتی خمینی آمد اعدام ها و جنایت در ایران عادی شد و موضوع سر یک سال و دو سال نیست. مردم ایران بیش از صد سال است که به دنبال آزادی و عدالت هستند و فهمیدن این که با وجود اصل خرافاتی به نام ولایت فقیه مردم به دموکراسی نمی رسند زیاد سخت نیست. اصلا ما فرض می کنیم خامنه ای انسان پاک و بسیار سالمی است و تاکنون هیچ خطایی از وی سر نزده است. خب مردم اگر یک کسی را که بیش از 20 سال بر تخت سلطنت نشسته است را نخواهند باید تشریفش را ببرد (خود حرف خمینی). آقای مهاجرانی صریح تر بهتان بگویم: اگرشما منافع خود و همفکرانتان را بر منافع یک ملت تحت ستم ارجح می دانید از همین امروز راهمان را از شما جدا می کنیم. ما اهل مماشات نیستیم و تا پایین کشیدن ظالمان و آزادی زندانیان سیاسی که میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی تنها دو تن از این بزرگواران هستند از پا نخواهیم نشست.  

۱۳ نظر:

  1. مطلب بسیار گویا وخواسته اکثریت است اما فکر میکنید آقای مهاجرانی در انگلیس دارد نماز و روزهاش را درست میکند یا مشغول آموزش در انتلیجنس سرویس است؟ نه مهاجرانی این حکومت وعواملش وبرنامه هایش از طرف دولت انگلیس حمایت میشوند ما تا نفت داریم آش همین آش است کاسه همین کاسه. ما برای پیروزی باید منافع دولت انگلیس را در سرتاسر جهان نشانه بگیریم تا دست از سر ملت بردارند

    پاسخحذف
  2. عزیزان این مهاجرانی حزب ساندیس بوده و هست , هر طرف ساندیسش بیشتر بماسه میره اونور , آدم ناحسابی رو از خیلی جهات میشه تشخیص داد از جمله زنبارگی ایشون که داستانش موجود است

    پاسخحذف
  3. اصلاحات حذف ولایت و حذف اسلامیت را در بر می گیرد لطفاٌ کمی عاقلانه تر فکر کنیم تا مثل عراق نشیم!

    پاسخحذف
  4. واقعا ناراحت کننده است که بعد از این هزینه هایی که ما در یک سال اخیر دادیم این اقا میاد و حرف از پاک بودن خامنه ای و خانوادش می زنه. ولی به نظر من اگر در مورد این نظرات خوب اطلاع رسانی بشه حداقل این حسن رو داره که مردم یه بار دیگه مثل انقلاب 57 به بیراهه نخواهند رفت.

    پاسخحذف
  5. aghay mohajerani lotfan bish az in be jonbesh por eftekhare mardom zarbeh nazanid .lotfan saket shavid

    پاسخحذف
  6. http://sobhenoiran.wordpress.com/2011/03/06/مهاجرانی/

    پاسخحذف
  7. http://balatarin.com/permlink/2011/3/6/2400523

    پاسخحذف
  8. بعد از شهید دزدی حالا برای دزدیدن جنبش قد علم کردن. اصلاح طلبان مثل خاتمی ترسو و وزیرایی مثل مهاجرانی زمینه چینی می کنن برای جنبش دزدی چون خودشون جرأت کاری ندارن حالا که جنبش داره به نتیجه می رسه می خوان بگن که اصل این جنبش اصلاح طلبی بوده. کور خوندید آقایون ، هدف سرنگونی نظام شماست. فقط سرنگونی نظام.

    پاسخحذف
  9. فیسبوک 25 بهمن :مسیر شماره یک (شمال، شرق) :شروع مسیر از تجریش به خیابان شریعتی تا میدان مادر و بلوار میرداماد. مجسمه مجسمه «نرگس عاشقان» از آثار زهرا رهنورد در میدان مادر نصب شده است. -- مسیر شماره دو (مرکز، غرب، جنوب): از ابتدای خیابان شهید مطهری (تخت طاووس سابق) به خیابان فاطمی و خیابان کارگر شمالی. محل شهادت ندا و نیز پارک لاله (محل هفت ماه تجمع و ایستادگی مادران پارک لاله) در این مسیر قرار دارد.

    پاسخحذف
  10. Mehajerani va digaran salha dar koshtar delavar mardan va zanan iran zamin dast dashteand.
    Ta sarnegooni rejim kasif eslami:
    Marg bar khamenei fased

    Marg bar mozdoran rejim jenayatkar eslami

    Piroozi nazdik ast

    پاسخحذف
  11. انتقاد شدید حسین شریعتمداری به بیانیه موسوی اردبیلی در حمایت از سران فتنه

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=138&catid=53

    پاسخحذف
  12. ((گرگها خوب بدانند :

    آقاي سيد علي عزيز ، در زمان رهبري تو ، حجت ابن الحسن العسكري ظهور خواهد كرد...))

    گرگ عزیز
    مهم این است که اصلا شخصی به نام امام زمان وجود خارجی ندارد و سید علی شما یک دیکتاتور ورشکسته ی سیاسی است که تا کنون هم با سو استفاده از همین خرافات حکومت کرده است. در ضمن یادتان باشد که شما از آزادی بیانی که به شما میدیم استفاده نموده و در این جا لینک می گذارید. اما به شما می گویم که بهتر است دیگر چرندیات سایت "صالحات" را اینجا لینک نکنید چون نگارنده ی وبلاگ "وبنوشته های یک ایرانی" به شدت ضد خرافات مهدی موهوم است و شاید خدای نکرده گمراه شوید!!!!!

    پاسخحذف
  13. آیا ایشان به این نکته فکر کرده که نگاهداری آقای خامنه ای چه هزینه ای برای این ملت دارد. هزینه های تبلیغاتی، هزینه های نظامی، لشگر چند هزارنفری ولی امر، ده ها کانال تلویزیونی و رادیویی و شبکه های ماهواره ای، پولی که به حزب الله، اخوان المسلمین، شیعیان پاکستان، بحرین، تایلند، آذربایجان و ... داده می شود، هزینه های موشکی، هزینه های تحریم به دلیل رفتارهای غلط ایشان و اگر بخواهم بنویسم مثنوی هفتاد من می شود.با توجه به این موضوع اگر ایشان پول هایی را که به این ترتیب هدر می دهند در یک بانک نگاه می داشتند ملت می توانست بعدا آن را پس بگیرد اما این پول ها همش هدر می رود.

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما