۱۳۹۰/۲/۱۰

ای کارگر زحمتکش. آخوند چه می فهمد از جسم رنجدیده ی تو! روزت گرامی باد

کارگران متاسفانه همیشه از فقیرترین و در عین حال زحمتکش ترین قشر جامعه بوده اند و حقشان به راحتی پایمال می شده است.  چند سالی است که در جهان صحبت از حقوق کارگران می شود و کارگران بیشتر نقاط دنیا می توانند اتحادیه های صنفی و کارگری را برای پیگیری حقوق خود داشته باشند. البته در کشورهای استبداد زده مانند کشور ما که فقط حقوق آیت الله ها و مفتخوران بسیجی به رسمیت شناخته می شود هنوز کارگران در بدترین شرایط به سر می برند.
ای کسی که از صبح تا شب کار می کنی تا نان خود و زن و فرزندت را به دست بیاوری! آیا آخوند جماعت به دست های کارکرده ی تو نگاهی افکنده است تا خجالت زده دریابد دست های خسته ی تو از دست های سفید و کارنکرده ی خودش ارزشمندتر است؟ فرد روحانی از جسم دردمند و خسته ی تو چه می فهمد جز این که با دست های آسوده ی خویش کتب آسمانی را ورق بزند و خرافات دیرین را به خورد مردم دهد. آیا شخص روحانی تاکنون آجری را بر روی آجری بنا کرده و یا برای یک ملت قدمی برداشته است؟
ای کارگر زحمتکش. امید توسعه ی یک جامعه. ای کسی که از صبح تا شب رنج می کشی تا گامی مثبت برای جامعه برداری. ای اسانلو و اسانلوهایی که برای احقاق حقوق از دست رفته خود متحمل سیاهچاله های روحانی های پلید شدی! ما شما را فراموش نکرده ایم. روزتان گرامی باد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما