۱۳۹۱/۵/۱۶

دستگیری آزاد آزاده (عباس خسروی)، از نویسندگان عضو کانون وبلاگنویسان را محکوم می کنم


بنا به گزارش های دریافتی، یکی از اعضای کانون وبلاگ نویسان ایران، با نام عباس خسروی فارسانی (وبلاگ نویس، نویسنده و دانشجوی دکترای فلسفه در دانشگاه اصفهان) مدت بیست روز در بازداشت وزارت اطلاعات بوده و اکنون نیز در انتظار صدور رای است. 
وبلاگ نویس فوق به دلیل فعالیت های خود در عرصه اینترنت، توسط اداره اطلاعات استان اصفهان به مدت بیست روز بازداشت شده و  به شدت مورد آزار روانی قرار گرفته است. او اکنون با وثیقه ای سنگین به صورت موقت آزاد است و منتظر صدور رای دادگاه است.
کانون وبلاگ نویسان ایران، ضمن اعتراض به بازداشت و آزار این وبلاگ نویس، خواستار تبرئه فوری او توسط دادگاه است. باید به قاضی آن دادگاه یادآور شد که صدور حکم مجازات، در حالی که متهم (شاید بهتر است گفته شود قربانی)، مدت بیست روز رسما مورد آزار بی رحمانه قرار گرفته است، به مسخره گرفتن اسم دادگاه و عدالت است. (منبع: کانون وبلاگنویسان ایران)

من به عنوان یک عضو از کانون وبلاگنویسان ایران، دستگیری عضو دیگر این کانون و نویسنده وبلاگ نجواهای نجیبانه، آزاد آزاده (عباس خسروی) را محکوم می کنم. نوشتن و بیان عقیده جرم نیست. دستگیری یک فرد به جرم انتقاد از وضعیت نابسامان جامعه و ابراز عقیده، مخالف با کلیه موازین حقوق بشری و به منزله بطلان مشروعیت رژیم استبدادی است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما