۱۳۹۰/۱/۱۳

پروژه اینترنت ملی گام بلند رژیم به سوی کره ی شمالی اسلامی!

گویا رژیم مهرورز می خواهد اینترنت ملی را جایگزین اینترنت جهانی کند و گامی بلند در جهت سرکوب و خفقان در ایران بردارد. مثل روز روشن است که این ها از آگاهی وحشت دارند و از این طریق و همچنین سانسور کتب و اعمال پارازیت بر ماهواره قصد جلوگیری از درز اطلاعات را دارند. بستن تقریبی اینترنت یعنی فاجعه به معنای واقعی کلمه در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات! رژیم آخوندی می خواهد ایرانی به سبک کره ی شمالی درست کند و تنها فرقش هم اسلامی و آخوندی بودنش است. می خواهد پروژه ی امت سازی تحت فرمان یک خلیفه ی اسلامی را تکمیل کند و از مملکت "اسلامی" جزیره ای بسازد که مردم فقط حرف های آخوندهای سلطه گر را بشوند و بپذیرند و حق تحقیق و بررسی و استفاده از جریان آزاد اطلاعات را نداشته باشند. و این است تراژدی بزرگ ایران چند هزار ساله. 

۲ نظر:

  1. نگران نباشید اولا" عمر این به اینکار نمیرسه دوم قراره اینترنت را ازهوا مجانی بگیرید یعنی فقط بای یهچیزی شبیه مموری دریو بخرید برای یکسال اینترنت به سرعت برق .هرجا ودر هر مکان دارید

    پاسخحذف
  2. ((نگران نباشید اولا" عمر این به اینکار نمیرسه دوم قراره اینترنت را ازهوا مجانی بگیرید یعنی فقط بای یهچیزی شبیه مموری دریو بخرید برای یکسال اینترنت به سرعت برق .هرجا ودر هر مکان دارید))

    حتما حکومت برای آن هم فکری خواهد کرد. در ضمن نقد را ول نکنید که نسیه را بچسبید.

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما