۱۳۸۹/۷/۴

آتش گرفتن شریعتمداری از مصاحبه ی نیک آهنگ کوثر با زهرا رهنورد!


همسر يكي از فتنه گران ضمن حمايت از كاريكاتور اهانت آميز يكي از نشريات زنجيره اي عليه آيت الله مصباح يزدي، عليه اعدام اعضاي گروهك تروريستي منافقين در سال 67 و به دستور حضرت امام خميني موضع گرفت.

اين عجوزه سياسي كه با «ن.ك» (همكار فراري روزنامه هاي زنجيره اي و تصويركننده كاريكاتور موهن عليه آيت الله مصباح يزدي گفت وگو مي كرد، گفت: منتقدان شما ] در محافل ضدانقلاب[ شما را با كاريكاتور تمساح در سطح بالايي از حق طلبي و نقادي مي بينند كه از شما انتظار دارند همچنان دوستدار رفيقان و معترض به قدرت خودكار باشيد.
«ز.ر» سپس درباره دوران امام مدعي شد: آن دوران همراه با خطاها و اشتباهات و تندروي هاست و ما چهار معصوم بيشتر نداريم. اين همكار فتنه گران همچنين ادعا كرد سركوب گروهك تروريستي منافقين و اعدام اعضاي آن كه به دستور قاطع حضرت امام صورت گرفت خطايي بزرگ و كج روي غيرقابل اغماض و «لكه هاي سياه كه با آب زمزم و كوثر نمي توان سفيد كرد» بوده است!اين گزافه گويي در حالي است كه همسر «ز.ر» ادعاي همراهي با خط امام را دارد و سال گذشته با همين نقاب به عرصه سياسي بازگشته بود.
«ز.ر» در گفت وگو با كاريكاتوريست فراري همچنين گفت «من فكر مي كنم اگر موسوي يا كروبي در انتخابات رئيس جمهور مي شدند قطعاً رئيس جمهور موفقي نبودند چرا كه ساختار انقلاب خيلي زود از مسير خود خارج شده بود». وي در عين حال با وجود برخي گزافه گويي ها وقتي با پرسش «ن-ك» مواجه شد كه چرا سر قبر اعضاي اعدام شده منافقين نمي رود، كنترل خود را از دست داد و گفت: آقاي ]ك...[ شما چه فكر مي كنيد؟ كاش ايران بوديد و در جريان محيط پليسي و خفقان قرار مي گرفتيد! فكر مي كنيد من روي صندلي تابدار با ليوان آب ميوه اي در دست، پا روي پا انداخته ام و دارم كتاب هاي هري پاتر مي خوانم يا حسين كرد شبستري را حفظ مي كنم؟ فكر مي كنيد شما در سپهر آزادي خواهان و ما هم پالكي بي خيالان و يا در كنار جنايتكاران هستيم؟ حاشا و كلا كه چنين نيست. شما هم سري به ايران بزنيد و با ما باشيد و در جريان قرار بگيريد.
شايان ذكر است برخلاف تقلاي اين عجوزه سياسي براي گرفتن ژست مبارزه و انقلابي گري، نامبرده در ديدارهاي خصوصي مورد اعتراض شديد خانواده هاي برخي بازداشت شدگان قرار دارد مبني بر اينكه هزينه و بي آبرويي اش را ما داديم و شما داريد پزش را مي دهيد، شايعات منتشره درباره گرفتن دلار از عربستان و آمريكا و... هم كه جاي خود دارد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما