۱۳۸۹/۷/۲۷

گزارشی از سفر مقام عظمای بلاهت به قم

خدا نکند که کسی مادام العمر بر قدرت بنشیند و از قضا آخوند هم باشد. دیگر شاخ از سم نمی شناسد و چنان بر جایگاه خداوندی تکیه می زند که تو گویی فرعون از قبر درامده و فقط اسمش را به ولی فقیه تغییر داده است. باز صد رحمت به فراعنه که لا اقل آن ها دست پرورده ی یک خانواده ی اشرافی بوده اند و دو سه هزار سال پیش از ما و نه در قرن 21 زندگی می کرده اند. اما گویا مقام عظمای بلاهت در رابطه با طاغوتیگری دست فرعون را هم از پشت بسته است به طوری که کم کم روی او درقبر به سپیدی می گراید.
اخیرا مقام شامخ به یادش رسیده است که خداوند متعال  معاون وی در امور هستی بوده و البته خطاهایی جزئی نیز داشته است که به لطف حضرت سید علی عظما (دامت برکاته) بخشیده شده است و قول شرف داده که دیگر تکرار نشود و از فردا می تواند سرکار خود حاضر باشد. مقام عظما همچنین جدیدا سفری به دیار فسیل ها داشته و قرار شده است که به خاطر خوشقدمی این عنصر مبارک و متبرک تمامی مکان ها بسته گردیده و اعضای آن جملگی به پابوسی و خدمتگزاری نائل آیند.
مقام عظما در جدیدترین افاضات خود که در جمعی ساندیس خور کارکشته و نیمه آماتور بیان داشته بود, از واکسینه شدن تمامی آغل ها سخن راند و تاکید فرمود که خود خ.رش هم در برابر این ویروس کشنده که مدتیست مانند خس و خاشاک فراوان شده به صورتی که نفس کشیدنش را دچار مشکل کرده است واکسینه شده است و امید می رود که تا موقع به پا خواستن این ویروس های سبز دچار هیچ آفت دیگری نشوند چرا که دیگر از ترس این ویروس های خس و خاشاک قبله ی عالم شب ها چشم به هم نمی گذارند.
وی همچنین پس از 258 بار تکرار کلمه ی "دشمن" تایید کرد که فتنه  می خواهد علوفه و یونجه ی کشور را مانند ارز دستکاری کند تا پس از فتنه ی اقتصادی, فتنه ی علوفه ای را سبب شود و به نظام ساندیس دوستان ضربه ی مهلک وارد سازد و از این راه باعث براندازی نرم از راه نبود علوفه و یونجه برای رهبر عظیم الشان انقلاب شوند.
حضرت عظما همچنین در جمع طلاب متفکر حوزه ی علمیه که هم اکنون در حال ساخت آپولو-20 از روی نقشه ی مندرج در کتاب بحار الانوار هستند سخنانی ایراد فرمود و با مثالی در رابطه با این که " هیج دو خط موازی به هم نمی رسند مگر به فرمان مقام معظم رهبری" تاکید کردند که امروزه دشمن می خواهد با عوض کردن قوانین اسلامی و ولایی هندسه, دو خط موازی را از هم دور کنند و این بر خلاف مصلحت نظام اسلامی و راه امام است پس باید هندسه و ریاضیات اسلامی شوند و حالت غربی و کفرآمیز به خود نگیرد.  
 مقام عظما همچنین در آخر با ایجاد سخنانی که با کف زدن شدید بسیجی دهان گشاد همراه بود از ساختن 100 دستگاه توالت عمومی کامل به همراه زورخانه ی اختصاصی برای امام جمعه ی محترم شهر مقدس قم خبر داد و از این به بعد طلاب نخبه ی حوزه, آزمایشات هسته ای خود را می توانند در آن جا انجام بدهند و مشت محکمی را به دهان استکبار جهانی بزنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما