۱۳۸۹/۹/۹

ویکیلیس: آیت الله مهدی یحیی نژاد گفته است "من بالاترین تعیین می کنم من تو دهن این بالاترین می زنم"

بنا بر گزارش جامع ویکیلیکس که به تازگی به دست ما رسید, آیت الله مهدی یحیی نژاد مدیر سایت ارزشی بالاترین (و همچنین والاترین) طی سخنانی محرمانه اظهار کرده بود که "من بالاترین تعیین میکنم من تو دهن این بالاترین می زنم ". وی همچنین افاضات دیگری هم داشت که به چند نمونه از آن مختصرا اشاره می کنیم.


آنهایی که فریاد می‌زنند باید دموکراسی باشد، این‌ها مسیرشان غلط است. مسیر ما مسیر لینک آزاد نیست. ما اسلام می‌خواهیم.

در انقلابی که در بالاترین حاصل شد در سرتاسر این سایت ارزشی فریاد بالاترینی ها این بود که ما اسلام می‌خواهیم. این مردم در بالاترین ثبت نام نکردند که در سایت دمکراسی باشد.

شما روشنفکر هستید و آزادی همه چیز، از جمله آزادی فحشا را می‌خواهید (اشاره به آرمان دکامی). یک نحو آزادی می‌خواهید که جوانان ما را فاسد کند.ما می‌خواهیم بالاترین را حفظ کنیم و حفظ بالاترین به آن آزادی که شما می‌گویید نیست. این آزادی بالاارزشی را بر باد می دهد. این آزادی که شما می‌خواهید، آزادی دیکته شده است. 

من انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم اجازه نمی‌دادیم اینها اظهار وجود کنند. تمام سایت ها را ممنوع اعلام می‌کردیم، تمام بلاگ ها را ممنوع اعلام می‌کردیم و یک حزب و آن حزب الله، حزب مستضعفین بالاترین تشکیل می‌دادیم و من توبه می‌کنم از این اشتباهی که کردم.

یک نفر بالاترینی که این سایت را فاسد می‌کند، قابل اصلاح نیست. این را باید برای تهذیب بالاترین نابود کرد . این غده سرطانی را باید از جامعه دور کرد و دور کردنش هم به این است که بلوکه اش کنند.

ما دیگر نمی‌توانیم آن آزادی را که قبلاٌ دادیم بدهیم و نمی‌توانیم بگذاریم این بالایارها کار خودشان را ادامه بدهند. ما شرعاَ نمی‌توانیم مهلت بدهیم. شرعاَ جایز نیست که مهلت بدهیم. ما آزادی دادیم و خطا کردیم. به این لینک گذارها نمی‌توانیم با ملایمت رفتار بکنیم. دیگر نمی‌گذاریم هیچ نوشته‌ای از این‌ها در هیچ جای بالاترین پخش شود.تمام نوشته‌هایشان از بین می‌بریم. با این‌ها باید با شدت رفتار کرد و با شدت رفتار خواهیم کرد.

هرکه به رسول خدا اهانت کند ، هر که به ائمه هدی اهانت کند ، واجب‏البلوکه است.

ما می‌خواهیم در بالاترین اسلام را پیاده کنیم. پس ممکن است دیروز من یک حرفی زده باشم و امروز حرف دیگری را و فردا حرف دیگری را. این معنا ندارد که من بگویم چون دیروز حرفی زده‌ام باید روی همان حرف باقی بمانم.

قیام کردن بر خلاف بالاترین اسلامى، جزایش جزاى بزرگى استقیام بر ضد بالا ارزشی در حکم کفر است، بالاتر از همه معاصى است، همان بود که مدرنیته قیام مى‏کرد، حضرت امیرالبالا بلوکه اش را واجب مى‏دانست

بالا اولیهای عزیز باید با کمال دقت اعمال وکردار بالایارها را زیر نظر بگیرند که اگر خدایی ناکرده در یکی از آنها انحرافی ببینند بلافاصله به مقامات مسئول گزارش نمایند... فرزندان عزیزم در صورتیکه مشاهده کردند که بعضی از دشمنان در لباس دوست و جنبشی میخواهند آنانرا جذب لینک های خود کنند به مقامات مسئول (اینجانب) معرفی نمایند وسعی کنند اینکارخود را به صورت مخفی انجام دهند. بر همه ما واجب است که جاسوسی کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما