۱۳۸۹/۱۱/۱۱

یک توصیه به بالاترینی های عزیز, به هر کسی دعوتنامه نفرستیم

جدیدا مد شده است ساندیسخورهایی که از نوشتن در رجانیوز و فارس و نشریاتی که فقط به درد پاک کردن شیشه ی خانه می خورد خسته می شوند, به وبلاگ نویسی رو آورده اند و عقاید باطل و استبدادی خودشان را به بالاترین هم لینک می کنند تا مثلا ارواح عمه شان با جنگ نرم مقابله کنند.  با توجه به این که به دلیل بی اثر بودن منفی در بالاترین, لینک های عرزشی ها هم داغ می شود (که البته بیشتر به دلیل مثیت اشتباهیست) آن ها پس از مدتی به امتیاز قابل توجهی دست پیدا می کنند و با دادن دعوتنامه به همفکرانشان, شاهد بالاارزشی های بیشتری در بالاترین خواهیم بود. از سوی دیگر من فکر می کنم ضمن این که باید مطالب را قبل از رای دادن بخوانیم باید کمی در ارسال دعوتنامه ی بالاترین به دیگران دقت کنیم و فورا به هر کسی که در بخش نظرات وبلاگمان از ما دعوتنامه می خواهد, دعوتنامه نفرستیم. ما به عقاید مختلف احترام می گذاریم, اما مادامی که عقاید ما توسط رژیم بی برکت اسلامی محترم شمرده نمی شود عقاید آن ها هم برای ما محترم نیست. آن ها بهتر است چند صباحی در همان سایت های خودشان مطلب بنویسند و به والاترین خودشان منتقل کنند که روزگارشان به زودی به سر می رسد. در قرن بیست و یکم جایی برای خودنمایی دیکتاتورها و مزدوران اش وجود ندارد.         
   

۲ نظر:

  1. من دانشجوی مقطع دکترا محصل در کشور آمریکا مدت زیادی است که اخبار بالاترین را دنبال می کنم. ولی هنوز نتوانسته ام عضو آن شوم و بنابراین نمی توانم عضو آن شوم. من یک جنبش سبزی هستم و می خواستم بپرسم ایا امکان این که برای من دعوتنامه ای بفرستید وجود دارد و یا نه؟ با تشکر

    پاسخحذف
  2. ایمیل خودتان را بدهید. در صورت داشتن دعوتنامه, به شما ارسال خواهد شد.

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما