۱۳۸۹/۱۲/۲۶

کشور ما به دست یک مشت بی وطن افتاده است که با فرهنگ ملی مشکل دارند

جدا از سخنان اخیر چند ملا در نفی جشن باستانی نوروز, رژیم بی برکت اسلامی در طول 32 سال گذشته همواره تلاش کرده است که سنت های ملی و کهن ایران را به نحوی نابود کند و یا در کمرنگ کردن آن بکوشد. تلاش عمدی برای تخریب آثار باستانی مانند تخت جمشید و پاک کردن جشن های کهن ایرانی از تقویم رسمی و سعی در جهت جا انداختن عید قربان و یا فطر به جای نوروز از جمله اقدامات این رژیم منحوس ضد ایرانی است که سعی دارد همانند حکومت امویان از ملت ایران "امتی اسلامی" ساخته و آن را زیر دست و تابع خلیفه ی بیگانه بگرداند.
برای مقابله با چنین حکومتی که سردمداران آن یک مشت چاقوکش و خائن هستند و خیانت آن ها شاهان خودکامه ی قاجار را هم روسفید کرده است یک رسالت مهم بر دوش ملت ستمدیده ی ایران قرار دارد. و آن این است که جشن های ملی مانند چهارشنبه سوری و نوروز و مهرگان و سیزده به در را با شکوه هر چه بیشتر برگزار کنیم. ملتی که تاریخ و فرهنگ خود را فراموش کند مانند شاخه ای شکسته در جویبار به ناکجاآباد می رود. بر ماست که از سنت های ملی خود غافل نشویم تا تودهنی محکمی را نثار بیگانگان اشغالگر کنیم.

۶ نظر:

  1. کامران عزیز... خواستم تقاضا کنم در صورت امکان یک دعوت نامه بالاترین برای من بفرست...

    خیلی ممنون
    هوشمند

    پاسخحذف
  2. از مطالب خوب شما ممنون هستم . اگر شما عضو سایت بالاترین هستی خواهش میکنم این مطلب سایت جرس را در بالاترین لینک بدهید . در این مطلب سایت جرس ضمن توهین به اقای نوری زاده بخاطر افشاگری علیه سایت کلمه ، او را مامور وزارت اطلاعات معرفی کرده است .
    لطفا با لینک این مطلب در بالاترین اعتراض ما را علیه توهین جرس به نوری زاده بازتاب دهید چون امثال من در بالاترین عضو نیستیم .

    http://www.rahesabz.net/story/34170/

    پاسخحذف
  3. همون مونده بود که امثال شما ها نگران این کشور و ملت و فرهنگش باشن

    پاسخحذف
  4. ((همون مونده بود که امثال شما ها نگران این کشور و ملت و فرهنگش باشن))

    من به عنوان یک ایرانی موظف هستم که برای فرهنگ و ملت ایران نگران باشم. شما اگر نگران نیستی باید ببینی مشکلت کجاست!

    پاسخحذف
  5. Marg bar khamenei

    Marg bar jomhoori eslami khamenei fased

    پاسخحذف
  6. ایمیل تان را بدهید اگر دعوتنامه داشتم می فرستم.

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما