۱۳۸۹/۸/۱۲

جای احمدی نژاد لمپن در تیمارستان است


توهمات عنصر کودتاگر تمامی ندارد. دیگر آبرویی برای مردم ایران نمانده چون رئیس دولت یک کشور نماینده ی آن ملت در دنیا حساب می شود. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم احمدی نژاد که با کودتای انتحاباتی بر قدرت آمده است در نزد جهانیان رئیس جمهور ایران نامیده می شود و تا زمانی هم که توسط ملت از جا کنده نشود همین طور آبروی ما به باد می رود. ملتی که تکلیف خود را با این جانور عجیب الخلقه مشخص نکند بلاهای زیادی را باید انتظار داشته باشد. وقتی یک دروغگوی متوهمی که دوست دارد به درد مردم خاورمیانه و آمریکای لاتین برسد اما مردم ایران برایش اهمیت ندارد آش به همین شوری می شود که می بینید. حتما در توهمات خود مهدی خیالی را می بیند که سوار بر اسب سفید است و او فرمانده ی خیالی این 313 نفر که به جنگ دنیا می رود. همانطور که با مهدی فالوده می خورد و می خندد از آن طرف سید خراسانی پیدایش می شود و می گوید محمود هاله ی جدیدت مبارک. محمود می گوید به قوت امام زمان و نمانیده ی تام الاختیار خدا این هاله به عنوان هدیه ای به من داده شده است. یکدفعه از خواب بیدار می شود و احساس می کند که باید چندین ساعت دیگر یک سخنرانی داشته باشد. می آید و هرچه فحش و ادبیات کوچه بازاری است را نصیب کشورهای متخاصم و دشمنانی که قرار است با مهدی با آن ها بجنگد می کند. 
راستی راستی هم باورش شده است که مدیریت جهان را به او سپرده اند و روزی قرار است استاندار بخشی از جهان شود! تاکنون هیچ شخص مملکتی مانند او گزافه گویی نکرده و ناسنجیده سخن به زبان نرانده است. حتی قذافی نیمه دیوانه هم ساکت شده اما محمود دست بردار نیست و پرچمدار فحاشی و مضحکه ی خاص و عام گردیده, و حتما باید چشمک امام زمان خیالی را در میان جمعیتی که به زور جمع آوری کرده ببیند و بعد برای آن دست تکان می دهد و فکر می کند که گفته هایش مورد تایید درگاه باری تعالی قرار گرفته است.
به راستی که جای این افراد که به زور ایران را اشغال کرده و ایران را در شرف سقوط قرار داده اند در تیمارستان است و بس. آن جا می تواند برای همسلولی های خود مفید واقع شود و در حین کف زدن آنان برای آنان سخنرانی داشته باشد. البته اگر آنحا هم خیلی بی آزار نبود می تواند هنگامی که دست و پایش به تخت بسته شده است تصور کند که به سفر استانی رفته و در جمع پرشور مردمی که توسط بقیه دیده نمی شود از ایجاد راه آهن جدید خبر دهد که لوس آنجلس را به قم وصل می کند و کار امام زمان را تسهیل!
    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما