۱۳۸۹/۹/۴

خامنه ای تو چقدر پررو هستی! آیا از تو وقیح تر هم پیدا می شود؟

ولی امر باتوم بدستان و ساندیسخوران جهان, طی سخنانی بی پایه و دور از شان یک انسان سالم مغزی, مخالفان بساط استبداد و دیکتاتوریش را "قدرت طلبانی" خواند که به مصالح ملی (شما بخوانید مصالح چماقداران) پشت کرده اند و از امام عادل دوری کردند.
 باید گفت که ای مردک که قدرت را قبضه کرده ای و خون مخالفان را در شیشه, بدان و آگاه باش که قدرت ماندنی نیست و صد البته کسی قدرت طلب است که به رای و عقاید مردم خیانت کند و تمام راه های انتقاد از دستگاه زور یک مشت غارتگر بیت المال را ببندد. این قدرت طلب است که از یک دستبند سبز و یک وبلاگنویس نوجوان می ترسد , از آگاهی مردم میترسد, از رواج ملی گرایی و اتحاد مردمی می ترسد, از یک راهپیمایی سکوت واهمه دارد, و از این که مردم به تاریخ کشورشان برای دریافت حقایق گذشته رجوع کند وحشت دارد و با سانسور علوم انسانی در دانشگاه ها سعی می کند جایگاه خود را ولو چند سال دیگر تثبیت کند. اما کور خوانده ای و آرزوی قدرت بیشتر و بر تخت نشاندن فرزند ابلیست را به گور خواهی برد. 
روی سخنم با توست که دین را وسیله ی سرکوب محالفانت قرار دادی. راهی که رفتی راه شیطانیست. این تخت فرعون است که در مواقع سخنرانی, حتی چند سانت هم که شده از صندلی دیگران بالاتر است. تمام رفتارها و خوی فرعون در تو نمایان شده است و تمام منش های دیکتاتوری را در وجود ناپاکت می بینم. خنده دار است که منقدانت را فرعون خطاب می کنی. بهت پیشنهاد می کنم یکبار خودت را در آینه ببین. 
ما اجازه نمی دهیم که فرهنگ هفت هزارساله ی ایرانی قربانی امام بازی تو و خمینی هندی خدانیامرز شود.ولایت فقیه یک اصل جعلی و دروغین و ضد ایرانی است. در هر شرایطی سنت های گذشته و ملی خود را حفظ می کنیم. خودت هم می دانی که مشروعیت ملی و مردمی نداری و بنابراین با وصل کردن ریش خودت با امام ناپیدای ته چاه سعی داری مشروعیتی برای خودت کسب کنی. اما دیگر کوس رسوایی تو زده شده و خرافاتی بودن امام ته چاه برای خیلی از ایرانیان روشن شده است و حنایت دیگر رنگی ندارد. ما امامی نداریم که تو امام قرن بیست و یکمیش باشی. ولی اگر قرار باشد امامی داشته باشم امام من گاندی و ماندلا است .نه تو و نه خمینی و نه کس دیگری.
بدان که دیر یا زود مملکتمان را از بیگانگان و اهریمنانی چون تو و اطرافیان مزدورت پس می گیریم. پایان شب سیه سپید است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما