۱۳۸۹/۱۲/۲

لعنت بر دینی که مراجع تقلید آن عمله ی ظلم باشند

 به راستی این چه دینیست که مراجع تقلید آن که بایستی اسوه و نمونه باشند, در ظلم و خیانت به مردم دست جنایتکاران تاریخ را از پشت بسته اند و تبدیل به کثیف ترین موجودات شده اند.  ما که از این آخوندها خیری ندیدیم و برای اکثریث آن ها تنها چیزی که مهم است سهم امام و خمس و زکات است که مثل چهارپا فقط مفتخواری کنند و در عین حال یا از استبداد داخلی دفاع کنند و یا در برابر آن سکوت اختیار کنند. لعنت بر دینی که مراجع تقلید آن وارد شدن با پای چپ به توالت را با اهمیت تر از پر شدن زندان ها از زندانیان سیاسی می دانند. لعنت بر دینی که برای مراجع تقلید آن دیده شدن موی زنان فاجعه بار تر از اعتیاد جوانان و تلف شدن مردم از گرسنگی باشد. و لعنت بر دینی که مرجع تقلید آن برای سرکوب مردم بحرین و دیگر کشورهای خاورمیانه  اظهار تاسف می کند اما معترضان داخلی از نظرش یک مشت فریب خورده و اغتشاشگر و فتنه گرند. 
اما من از یک چیز خوشحالم; من حتم دارم که تاریخ تکرار خواهد شد. همانگونه که دخالت های نابجای آخوندهای زرتشتی ساسانی باعث برچیده شدن کامل بساط حکومت موبدان گردید, رفتارهای مراجع تقلید شیعه هم به این بساط ننگین برای همیشه پایان خواهد داد و فصلی نو در تاریخ ایران رقم خواهد خورد.     

۵ نظر:

  1. chera be charpayane badbakht tohin mikoni?

    پاسخحذف
  2. Be rasti ke harfe hagh zadi

    پاسخحذف
  3. لعنت به مراجع خودفروش وخائن شیعه.
    اینها با اسلام فرسخ ها فاصله دارند.
    اسلامی که پیامبرش میشه:افضل الجهاد کلمة حق عند سلطان جائر
    برترین نوع جهاد گفتن حرف حق در برابر حاکم ستمگر است.
    آیا اینها از اسلام پیروی می کنند؟
    اینها بزرگترین دشمنان اسلام هستند که با برداشت اشتباه از دین عمل ناشایست خود و جعل قوانین واعتقادات خرافی هم اسلام را بدنام کرده اند و هم کشور را به ویرانی کشیده اند

    پاسخحذف
  4. ننگ بر آييني كه رهبران و پيشوايانش اين از خدا بي خبران و در چاه ويل ناداني گرفتاران هستند. اينها جز ماندن دين شان و حكمراني فرمان هاي دينشان هيچ چيز ديگر نمي شناسند و گمان نكنيد كه شما بهتر از اين علماي اعلام دين مذكور را مي شناسيد و بي جهت خود را نفريبيد . اينها هم اگر زمينه را در ايران مهيا ببينند همان حكم را مي دهند كه طالبان افغانستان مي دهد و همان جنايت ها را روا مي دارند كه عمر و يزيد و معاويه و حجاج و منصور و هارون و محمود غزنوي و صدها متشرع ديگرشان روا داشتند.

    پاسخحذف
  5. خامنه ای صد ها بار از پیغمبر اسلام بهتر است. چون پیغمبر اسلام , محمد , مردم را میکشت و به زنانشان و دخترانشان تجاوز میکرد. نمونه آن قبیله بنی قریظه است که بنا به تاریخ هزارو صد نقر مردان بنی قریظه را کشت و صفیه دختر رییس قبیله را همان شب به رختخوب برد. به قول خمینی هفصد نفر مردان قبیله را کشت. اصل دین اسلام کثافته ولی اگر آخوند هستی و از این راه نان می خوری البته تاریخ را تحریف خواهی کرد.

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما