۱۳۸۹/۱۱/۲۳

از این جا به دیکتاتور پیام بفرستید

از این جا (سایت رهبر) می توانید به دیکتاتور علیل پیام فرستاده و به او گوشمالی حسابی دهید هر چند که پوست او کلفت تر از این حرف هاست. به شدت توصیه می شود که با آی پی و اطلاعات ناشناس پیام بفرستید تا سگان هار ولایت شما را شناسایی نکنند.


یا 

۵ نظر:

  1. آقای خامنه ای هنوز وقت داری که کارهایت راجبران کنی با استعفا و آزادی زندانین سیاسی، پایان تو بدتر از صدام عبدالله و حسنی مبارک خواهد بود

    پاسخحذف
  2. هموطن من آقای خامنه ای. راستش من میخواستم این حرفها را توی سایت خودت بزنم ولی حتا با فیلترشکن هم ترسیدم بیام توی سایتت، من یک جوان ایرانی شیعه جعفری، از تو و آدمهات می ترسم، من دیده ام که آدمهای تو خیلی جنایتکارند و خیلی چیزهای دیگر که تو از من بهتر میدونی و به همین دلیله که میخواهیم محاکمه ات کنیم بدون مجازات اعدام چون ما با کشتن انسانها به هر دلیل مخالفیم.

    نه اینکه همه تقصیرها با توست نه، بلکه تو سمبل حماقت ما هستی در جریان تلاشهای صد ساله ما برای استقرار آزادی و دموکراسی بی قید و شرط در ایران که ناگاهانه به دست ولایتی های انحصارطلب دادیم.

    باید به طرزی خاص از تو نگهداری بشه تا باهات هزارن ساعت مصاحبه بشه و مستند بشه که هر دیکتاتوری و هر سیستم انحصارطلبی از بین خواهد رفت و این درسی برای جوجه دیکتاتورهای آینده بشه.

    آقای خامنه ای همشهری بی رحم من که گاهی اوقات منو یاد آغا محمد خان میندازی گاهی احمدشاه.

    چقدر باید درودیوار شهر و اداه و مدرسه هامون از عکسهای تو باشه؟ چقدر ما باید از زندگی در یک کشور دیکتاتوری شرم گین باشیم؟ چقدر عزا؟ چقدر چرت و پرت های تکراری در تلویزیون؟ چقدر تبلیغ شیعه جعفری اثنی عشری؟ چقدر روزنامه های کپی پیست شده از روی هم؟ چقدر ترس از شنود؟ چقدر حراست، چقدر اطلاعات، چقدر گزینش؟ چقدر حقارت در جهان؟ چقدر خالی بندی در تریبونهای رسمی؟ چقدر اختصاص بودجه های کشور برای ترویج افکار خیالی مذهبی؟ بابا دیگه خفه شدیم. مَردیم، ولمون کنید. میخوایم نفس بکشیم و نمیخوایم کشور خودمون رو ترک کنیم، نمیخوایم خاک پدری را برای امثال شما رها کنیم.

    پاسخحذف
  3. مرگ بر خامنه ای
    درود بر آزادی
    اما دوست عزیز قرار دادن عکس کسروی به عنوان هیدر توهین به هموطنان ترک حساب میشه

    پاسخحذف
  4. كاش ديكتاتورها بدون خونريزي از حب قدرت نجات مي يافتند و خودشان را در تاريخ به بدي و جباري معرفي نمي كردند.

    پاسخحذف
  5. احمده کسروی تبریزی بزرگترین عالم ۲قرن اخیر حساب می‌شه عزیزجان لطفا اولا تهقیقدتن رو بیشتر کنید ۲ومنم بجای مردم ایران تصمیم نگیرید...

    پایند بد ایران

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما