۱۳۹۰/۱/۲۳

هموطن گرامی, عربستان در شرایطی ایران را تهدید به حمله نظامی کرد که ما پول هایمان را به جیب آن ها می ریزیم!

گویا عاقبت عربستان هم پایش را از گلیمش فراتر گذاشت و ایران را تهدید به حمله ی نظامی کرد. اما چیزی که نمی توان از آن چشمپوشی کرد این است که متاسفانه حکومت موجود در ایران هم ایرانی نیست و برای مقابله با ادعای پوچ اعراب نمی توان به حکومت فعلی در ایران اتکا کرد. اما در این زمان یک وظیفه ی مهم بر دوش ما نهفته است, و آن آگاه کردن هموطنان برای جلوگیری از سفرهای پرهزینه و بیهوده به عربستان است. آیا ما سرانجام نباید بفهمیم که عرب ها و بویژه عربستانی ها چشم دیدن ما را ندارند و ایرانیان را هنوز رافضی و گبر و مجوس می دانند؟ کی باید بفهمیم که کعبه که آن را خانه ی خدا(!) هم می خوانند وسیله ای جز اندوختن ثروت توسط شیوخ عرب نبوده است؟ شاید در گذشته مردم از راه دور به مکه می رفتند تا کعبه (بتکده) را زیارت کنند. اما امروزه دیگر این مسئله فرق کرده و وسیله ای برای کسب درآمد و رشد اقتصادی یک کشور بیگانه شده است. شاید اگر این مکانی بود که انسان در آن معرفتی می آموخت و انسان را به تفکر و کسب یک اندیشه ی معنوی وادار می کرد سودمند بود. اما این که هر ساله این همه ایرانی که حتی بعضی از آن ها مانند مادربزرگ من به سختی تا یک روستا آنطرف تر رفته اند به مکه می روند و پول هایشان را در جیب اعراب می ریزند باعث تاسف است. چه بسیار روستاها و شهرهایی که در ایران ویرانه است و حکومت تلاشی برای سازندگی و ساختمان سازی و جاده سازی و احداث مراکز تفریحی نمی کند اما فرهنگ رفتن به مکه و گشتن دور یک سنگ سیاه و هفت مرتبه دویدن بین صفا و مروه و پرتاب سنگ به سوی یک ستون (رمی جمره) را ترویج می کند چون خوب می داند که این ها برای بقای حکومتش ضروری است. 
هموطن ارجمند! پس کی باید بفهمیم که سازندگی کشور ما از سازندگی عربستان و لبنان و فلسطین بسیار مهم تر است؟ آیا هتک حرمت زائران زن ایرانی در عربستان و تهدید به حمله به ایران توسط عربستان و جعل نام خلیج فارس و عقب ماندگی کشور ما در اصول شهرسازی و جاده سازی و به جای آن ترویج فرهنگ امام زاده سازی و  سفر حج کافی نیست تا ما را سرعقل بیاورد؟ از کجا معلوم که سلاح های عربستانی که با آن تهدید شده ایم از پول خود زائران ایرانی تهیه نشده است؟
ایرانی گرامی! زیر بنای سیاست حکومت آخوندی که حج تمتع را هرچه بیشتر ترویج می کند را فرهنگ دروغ و خرافه تشکیل می دهد و برای مبارزه با سیاست دروغ ابتدا باید با فرهنگ دروغ مبارزه کرد. چرا که ریختن پول به جیب اعراب به منظور حج, به دوام آخوندها در ایران هم کمک می کند.

۸ نظر:

  1. ( کمونیست = مسلمان = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عوامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    پاسخحذف
  2. رافضی که همان شیعه است و با خود عربهاست که بدعت در دین خودشان را قبول کنند یا نه. اما مگر "گبر و مجوس" بودن عیب و اشکال است!؟ همه آیینها و دین ایرانیان پیش از اسلام هزاران سال از دین اسلام عرب جلوتر و عاقلانه تر است.دین اسلام برای عربها ممکن است خوب باشد اما ایرانیها احتیاجی به آن نداشته اند چون ما هزاران سال در زمانی که اعراب در حال توحش و قتل و غارت خود و پرستیدن هزاران بت بودند دارای آئینهای پیشرفته و خردمندانه ای چون آئین مهر و آئین زرتشت بودیم. حال باید بسیار ابله باشیم که پولمان را برای چرخیدن دور بتخانه ای که قبلا هزاران بت در آن بوده و حالا شده محل بت "الله" به دامن اعراب بریزیم.

    پاسخحذف
  3. همه نفرینهای آفرینش به روح و روان سلمان فارسی و شاگردش محمد تازی

    پاینده ایران اهورایی و رها شده از اسلام اهریمنی کشتارگر.

    http://www.youtube.com/watch?v=b31dlMR-PrQ

    پاسخحذف
  4. khob pool narizand Arabestan mardom Iran yeksal naran Arabestan

    پاسخحذف
  5. حرومزاده پفیوز چی شده یکهو طرفدار جمهوری اسلامی شدی و بت برخورده که یکی ایران آخوندی رو تهدید کرده؟؟ نه داداش معلومه که نیت پلیدت اینه که با این دستاویز مردم رو رو در روی اسلام و مراسم حج قراربدی ...کور خوندی

    پاسخحذف
  6. yeki be in agye nashenas hali koneh ke baradar az in hokomatha omadan va raftan,vali iran sare jashei ageh esi az mamlekatesh defae koneh hatmaan bayad hezbolahi bashe,mamlekato greftin vali malekesh nistin,in mamlekato araba,mogola,magdoniha,afganha greftano raftan josh nakhor,iran male hamast dolatesh male shomast,kolatono bezarin balatar,ye zaman sahabe khalije fars bodim,ba komak amrikaeiha,vali arabha god god nemikardan

    پاسخحذف
  7. aga man raftam maraseme haj didam zanamon baraye yek ryal takhfif eltemas mikardan va az irani bodanam khjalat keshidam,ye zaman dare doya be ro mardom baz bood,arabestan fagat moemen miraft na allan ke zanamon miran....boro negah kon ceshmatono baz konin,basteh taesobeh khoshk,inja ke namaz jomeh nist shar bedim,ye mosht arab ke to donya kasi adam hesab nemikoneh god god konan,biain donia ro begardin,valla baceha nemigan in mahmodeh,behet nemigam donya chi migeh halet grefteh mishe

    پاسخحذف
  8. ((حرومزاده پفیوز چی شده یکهو طرفدار جمهوری اسلامی شدی و بت برخورده که یکی ایران آخوندی رو تهدید کرده؟؟ نه داداش معلومه که نیت پلیدت اینه که با این دستاویز مردم رو رو در روی اسلام و مراسم حج قراربدی ...کور خوندی))

    من از جمهوری اسلامی دفاع نکردم و شما هم بهتر است که چشمانتان را باز کنید. من نمی خواهم مردم را در برابر دین قرار دهم ولی دوست ندارم که ملت اسیر خرافات شود و پول هایش را در آن جا بریزد تا هم همه جوره تحقیر شود و هم به آبادسازی کشور خودش نپردازد. نوشته ی من یک عقیده ی شخصی بود که هوده ی آن هم زندگی بهتر همه ی ما می باشد. در ضمن شما مثل این که هنوز ادب و احترام یاد نگرفته ای. بار آخرت باشد که حرف های زشت میزنی. پدر و مادرت خوب تربیتت نکرده اند.

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما