۱۳۹۰/۴/۱۸

سه دسته افرادی که باید خجالت بکشند و از مردم عذرخواهی کنند: عرزشی, سلطنت طلب و مجاهد


: سه دسته افراد زیر باید از مردم بابت توهین به شعورشان عذرخواهی کنند

1/ ذوب شدگانی که خامنه ای را سلطان اجباری این سرزمین می دانند و معتقدند که حتما باید آخوند حکومت کند وگرنه طاغوتیست. فقط آخوند سعادت امت (جامعه) را تشخیص می دهد و اگر آخوند بر مسند قدرت نباشد جامعه ملحد و گمراه است. این افراد فکر و ذهنشان بسیار بسته است و هر کسی را که با آن ها نباشد صهیونیستی و منافق می دانند. این افراد غالبا به اسپرم نرانگی اعتقاد وافری دارند و کسی فقط به دلیل "سید" و از تبار فلان امام بودن باید بر جان و مال و ناموس مردم چیره شود. مدام عکس جانشین امام عصر را در ماه می بینند و چنان از او قدیسی ساخته اند که حاضرند برای او آدمکشی کنند و زیر دست و پایش بمیرند, از این طرز تفکر یک برده ی فکری و بسیار متوهم و خرافات زده چیز بیشتری بیرون نمی آید. البته نوع اصلاح طلبی آن نیز وجود دارد که اپوزیسیونی ساختگیست و به تازگی این همه جنایات را نادیده گرفته و با رهبر خونخوار از در صلح وارد شدند و انتظار دارند که مردم دیکتاتور خونخوار را ببخشند!

2/ سلطنت طلب هایی که سلطنت را حق فرزند شاه مخلوع می دانند و معتقدند که نظام پادشاهی فقط مختص و برازنده ی شاهزاده رضا پهلوی دوم! است باقی مزدور و ولایی هستند البته ظاهرا برای خالی نبودن عریضه از مشروطیت و قانون هم دفاع می کنند ولی این برای سرپوش گذاشتن بر منش دیکتاتوریشان است. این افراد نیز مانند ذوب شدگان به اسپرم نرانگی اعتقاد شدیدی دارند و معتقدند که کسی فقط به دلیل این که  روزی فرزند شاه بوده است باید به مقام همایونی و ملوکانه مشرف شود و هر چه که پادشاه خیالی آینده آن ها گفت بدون تفکر به به و چه چه می کنند, درحالی که اگر چنین سخنی از دهان فرد دیگری بیرون بیاید برایشان دلنشین نیست. برای این دسته "حکومت افراد" نسبت به "حکومت قانون و عدالت" ارجحیت دارد پس ذهنیت استبدادی دارند.

3/ مجاهدینی که اسلام را با مارکسیسم مخلوط کرده و معجونی وحشتناک در قالب دیکتاتوری سازمانی درست کرده اند. این گونه افراد زمانی عکس خمینی را در ماه دیدند و وقتی از آن امام فارغ شدند سپس عکس مریم و مسعود را در ماه دیدند. این افراد به شدت ایدئولوگ زده هستند و پوشش و سر و وضع متحدالشکل از یک طرز تفکر طاعونی خبر می دهد. این ها هرکس را که با آن ها نباشد مزدور و خط امامی و اطلاعاتی می دانند. به ظاهر با رژیم و افراد نوع 1 مبارزه می کنند اما خود در یک نیمچه رژیم سازمانی محبوس هستد که اجازه تفکر آزاد و مستقل را از آنان سلب کرده است. مجاهدین باید خود را از قید و بند سازمانی و ایدئولوژیک و رهبرگرایانه مطلق رها کنند تا در زمره آزاد اندیشان قرار بگیرند.

-----------------------------------------------
این سه دسته ایران را به پرتگاه سوق داده اند و متاسفانه باز هم دست بردار نیستند.

۷ نظر:

  1. کمونیستهای بی وطن پس چی؟توده ای ها....ملی مذهبی ها...

    پاسخحذف
  2. ((کمونیستهای بی وطن پس چی؟توده ای ها....ملی مذهبی ها...))

    این ها به اندازه سه عنصری که نام بردم اینقدر تشنه قدرت نیستند و برای آن سر و دست نمی شکانند. سه تفکری که برای ایران خطرناک است همان سه تایی بود که نام بردم. این سه دسته هم تا توانستند به یکدیگر فحش و فحش کاری کرده اند انگار که کاملا و مطلقا بر حق هستند و دیگران اشتباه می کنند.

    پاسخحذف
  3. کاملا درست است . البته می توان به این لیست را با افزودن موارد دیگری بلندتر هم کرد. مثل پان ها ( پان تورک و فارس و هر نوع پان دیگر) ، نژادپرستان و...
    به طور کلی بهتر است بگوییم " جزم اندیشان مطلق گرا" . چطور است؟

    پاسخحذف
  4. میترسی که اگر کس شعر نگی خیال کنند که مردی یا لالی؟ کی مجاهدین عکس خمینی را در ماه دیدند؟
    از ان گذشته اگر کسی خودش تصمیم بگیره که دنبال یک تفکر بره و بقول تو خودش را محبوس کنه، آیا این از حق و حقوق انسانیش نیست؟ آیا ایدولوژی را تو باید برایشان انتخاب کنی؟

    پاسخحذف
  5. ((کاملا درست است . البته می توان به این لیست را با افزودن موارد دیگری بلندتر هم کرد. مثل پان ها ( پان تورک و فارس و هر نوع پان دیگر) ، نژادپرستان و...
    به طور کلی بهتر است بگوییم " جزم اندیشان مطلق گرا" . چطور است؟))

    جزم اندیش مطلق گرا صفت درستی برای آن هاست. اما پان تورک ها و پان فارس ها (؟) ایران را به پرتگاه نکشانده اند.

    پاسخحذف
  6. ((میترسی که اگر ک... شعر نگی خیال کنند که مردی یا لالی؟ کی مجاهدین عکس خمینی را در ماه دیدند؟))

    کی بود که به خمینی مجاهد اعظم می گفت و به دست بوسیش می رفت؟

    http://1.bp.blogspot.com/-4jCH63TO4Kg/TZ-L2ZnygNI/AAAAAAAAAh8/t8M4cTHcOcw/s1600/kh.raj.jpg

    یکی از فامیل های ما مجاهد بود و هنوز هم هست. می گفت که حتی تا چند مدت بعد از انقلاب به قدری به خمینی علاقه داشتیم که کسی نام خمینی را بدون پیشوند "امام" می آورد می خواستیم کتکش بزنیم اما بعد از جند مدت فهمیدیم که خمینی آنی نیست که ما فکر می کردیم و یک ملعون دجال بود.

    ((از ان گذشته اگر کسی خودش تصمیم بگیره که دنبال یک تفکر بره و بقول تو خودش را محبوس کنه، آیا این از حق و حقوق انسانیش نیست؟ آیا ایدولوژی را تو باید برایشان انتخاب کنی؟))

    اگر کسی بخواهد خودش را درگیر ایدئولوژی ها کند به شرط این که به دیگران آسیبی نرساند اشکال ندارد اما باید به او ترحم کرد که خودش را به چاله انداخته است. مجاهید گرامی! از یوغ مسعود و مریم بیرون بیایید و آزاد و آزاده زندگی کنید. نه فقط شما که خطابم به عرزشی ها نیز هست. برای خودتان می گویم بهتر است که تصمیم گیری را خودتان انجام بدهید و نگذارید که از شما سواری بگیرند.

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما