۱۳۹۰/۵/۲

اگر به جای هر امامزاده ی منحوس, کتابخانه و مدرسه ساخته بودند وضع دیگری داشتیم!


در خبرهاآمده است که پس از انقلاب پربرکت که البته برکاتش فقط به آخوند رسیده است حدود 9 هزار امامزاده جدید به مدینه ی فاضله ی آخوند اضافه شده و از مرز ده هزار و پانصد عدد هم گذشته است. البته این خبرگزاری از آن چه که آن را امامزاده های دروغین می خواند اظهار نگرانی می کند پنداری که خود امامزاده های به اصطلاح واقعی, که بوده اند و چه گلی به سر بشریت زده اند!  آخوند ذاتا دوست دارد که جامعه را هرچه بیشتر به مرده پرستی بکشاند تا با آن مردم را در جهالت و خرافات و نادانی نگه دارد و بساط تحمیق و تحمیرش بیشتر بر پا بماند. فراموش نکنیم که کار آخوند و مذهبش همیشه سروکار داشتن با مرده ها و آویزان شدن از استخوان های پوسیده ی گذشتگان بوده است و لذا نمی تواند برای زنده ها مفید باشد. در مملکتی که به جای سازندگی جاده ها و مدرسه ها و مراکز ورزشی و دانشگاه ها, ساختن امامزاده در الویت قرار بگیرد مردم آن دیار باید به تو سری خوردن و خو گرفتن به اندیشه های پست و عقب افتاده و قرون وسطایی و خرافی عادت کنند و تا زمانی که خود شمع خرافات آخوندی را روشن نگه می دارند هیچ گله ای هم بابت وضع زندگیشان نباید داشته باشند. آخوند خیلی خوب میداند که اگر بودجه کشور صرف آبادانی برای مردم شود, خرافات هم کمرنگ تر شده و دیگر در شان مردم نخواهد بود که با آخوند دمخور شوند و بنابراین مردم مانند گذشته به آن ها سواری نخواهند داد برای همین چه بهتر که بودجه کشور صرف در جهالت نگه داشتن مردم شود! متاسفانه ایران شده است جولانگاه دشمنان فرهنگ ایران و گرامیداشت استخوان هایی که معلوم نیست از کجا آمده اند و چه و که بوده اند. حتی معلوم نیست خود این امامان شیعه در طول زندگی کوتاهشان چه خدمتی برای بشریت انجام دادند که تازه استخوان فرزندان منتسب به آن ها را تبدیل به بارگاه کرده اند! تازه اگر بر فرض امامان شیعه را انسان های خوبی در نظر بگیریم باز چنین مرده پرستی ویرانگر جامعه است.  آنوقت هر روزه فرزندان بیشتری از امامان کنیزباز شیعه را کشف و یا اختراع می کنند و بودجه ای که در واقع باید برای زندگان و پیشبرد مقاصد ملی باشد صرف ساختن بارگاه برای مردگان 1300 ساله و مردمفریبی آخوند می شود. مردگان چند صد ساله!...کسانی که خود را نتوانستند از مرگ و روند عادی طبیعت نجات دهند ولی امروزه از آن ها به عنوان نجات دهنده ی مردم از بیماری ها و غیره یاد می شود.

من روستایی را در نزدیکی تهران می شناسم که حتی جاده های اصلی آن مشکل دارد و چرخ های ماشین را پنچر می کند چه برسد به جاده های فرعی و کوچه های روستا. اما سالهاست که حکومت بیبرکت آخوندی در حال ساخت پروژه ی امامزاده اسماعیل بود و آخرین بار که برای دیدن چند تن از اقوام به آنجا رفتم کاملا ساخته شده و تبدیل به بارگاه مجللی شده بود. تاسفبار بود که جاده های این روستا هنوز درست نشده و سیستم برقرسانی روستا کمی دچار مشکل بود اما بارگاه آن استخوان های نحس را کاملا ساخته بوده و تبدیل به بتخانه ی روستا کرده بودند و تاسفبارتر این که با وجود کمبود برق بویژه در فصل تابستان, این امامزاده شبانه روز دارای برق بود و معلوم نبود که این همه برق را از کجا به دست می آورد مگر آن که تصور کنیم حق مردم زنده را از حلقوم آن ها بیرون کشیده و به استخوان های نحس بیگانه ای که هیچ کس نمی داند چه بوده و که بوده اختصاص داده اند. و هنوز کم نیستند مردم خرافات زده که با وجود اینکه زیر بدبختی و نکبت آخوندی زندگی می کنند به آنجا رفته و پولهایشان را در حرم آن امامزاده می ریزند که احتمالا سرانجام به جیب گشاد نماینده الله بر روی زمین رفته و به شکم مبارک او منتقل می شود و با این حساب جیب های مردم هر روز خالی تر و گردن آخوند هر روز کلفت تر می شود! تا نادان در جهان باشد, مفلس در نمی ماند!

می توان حدس زد که اگر به جای شیادان, افراد درستکار بر مملکت حکومت می کردند و به جای هر بارگاه منحوس امامزاده ی مجهول الهویه, یک کتابخانه و یا مدرسه و دانشگاه مراکز علمی و تحقیقی دایر می کردند وضعمان به چه صورت بود و چه پیشرفت علمی حاصل می شد و کشورمان در چه جایگاهی قرار داشت! اما آخوند به دنبال آبادانی و خدمت و سربلندی نیست همانطور که برای زندگان تاکنون قدمی بر نداشته و سنگی را روی سنگی بنا نکرده است. اخیرا سردسته ی اهریمنان طی سخنانی گفته است که جلوی انتشار کتب مضر (به زعم خودش) گرفته شود. مثل روز روشن است که این ها از آگاهی می ترسند و بنابراین سعی دارند مردم را در جهل و بیخبری نگه دارند. انیشتین می گوید: برای دو چیز نمی توان انتهایی متصور شد; حماقت انسان ها و پهنه ی کهکشان ها, که البته در مورد دومی مطمئن نیستم!


----------------------------------------------------
 اصل این خبر از سایت "سیاست نامه" است که در حال حاضر از کار افتاده است * 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما