۱۳۹۰/۳/۲۳

نمایندگان خیالی خدا چه بر سر یک ملت آورده اند!



روزگار عجیبیست. به هر طرف که نگاه افکنده می شود فساد و رشوه خواری و گداسالاری و خرافات و دروغ و ریا و افکار ضد انسانی و ضد ملی سر به فلک کشیده و مردمی اسیر و دردمند با لب های دوخته دست های خود را به سوی آسمان دراز کرده و منتظر یک یاری غیبی هستند. فرصت طلبان بیگانه خود را نمایندگان بر حق خداوند بر روی زمین می دانند و گمان می کنند حکومت داری لباسی است که الله  فقط بر تن آن ها دوخته است, هر کسی جز آن ها طاغوت و باطل است و خون هر که با آنان مخالفت کند مباح است و باید زینت بخش آسفالت خیابان ها باشد. کتابی پر از وردهای کهن را در دست گرفته اند و ادعا می کنند که با آن کشور 75 میلیونی را می توان چرخاند. کتب علوم انسانی که در مورد مناسبات و مراودات بین انسان ها نوشته شده است همه ضاله و باطل هستند و کتب تاریخ و میتولوژی های ملی همگی طاغوتی و خلاف شئونات اسلامی است که از جانب بیابانگردان بی تمدن به ارث رسیده است. حقیقت شمشیر برنده ایست که گلوی 700 نفر را در گودال های سوزان می درد و آیه ایست که ازدواج با زن پسرخوانده را ممکن می سازد. همه چیز حتی اقصاد و بانک داری نیز باید بر اساس اعمال صحرانوردان باشد و در عصر کیهان پیما, شتر هنوز نقش تعیین کننده ای در زندگی مسلمین دارد. از آنجا که پیامبر عظیم الشان اسلام دلبستگی خاطر نسبت به زنان متعددش داشته است و از دیده شده آن ها توسط مردان غریبه ناخشنود می بوده است, 1400 سال بعد عده ای چماق به دست در خیابان ها کشیک می دهند که کدام زن نگون بختی در گرمای طاقت فرسای تابستان حجاب اسلامی را به طور کامل رعایت نکرده است  تا او را مورد اذیت و آزار قرار دهند. نماینده ی دین به جای مقصر شمردن متجاوز به عنف, قربانی را مورد سرزنش قرار می دهد و از سوی دیگر نیروهایش با یک عملیات ضربتی برای حذف بشقاب ها و شاخ های شیطانی ماهواره اقدام می کند و چنان به آن افتخار می کنند که تو گویی شهری را از دشمن بازپس گرفته اند.
در چنین مملکتی نقاشی های مربوط به شاهنامه که در زمره ی هنرهای مجوس به شمار می رود توسط رادیکال های بی وطن شبانه پاک می شود و کالسکه ی کمانگیر را بعد از اعدامش به جرم توهین به ولی امر مسلمین جهان از صفحه ی روزگار محو می کنند زیرا مملکت به اسارت گرفته توسط نمایندگان الله, ملک شخصی امام زمان است و جایی برای ایران و ایرانی باقی نمی گذارد.
اما غافل از این که این نسل, نسل آرش ها و رستم هاست. آرش ها تیرهای خود را به سمت قلب ضحاک نشانه گرفته اند و رستم ها دیو سپید استبداد را عاقبت از پای در خواهند آورد. 

۱ نظر:

  1. نسل جدید آرش های بی بخارند و رستمهای پای منقل.

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما