۱۳۹۰/۵/۲۰

نقدی: راه آزادسازی لندن از دمشق می گذرد / تو رو به دست فانتزی مقام معظم این یکی رو دیگه بیخیال شو

نقدی جان قربون اون پیشونی داغ کردت برم! من تو رو درک می کنم که چقدر دلت به حال امت مظلوم انگلیس میسوزه مگر میشه که آدم دو طفلان لندن را فراموش کنه؟ اما یکذره به فکر بسیجی ها هم باش و بهشون استراحت بده. بیچاره ها خسته شدن از بس کار امام زمانی انجام دادن! مگر یک راس بسیجی چند تا دست داره که باهاش همزمان هم شیشه نوشابه و باتوم و اسلحه نگه داره و هم اغتشاغگران صهیونیستی سوریه را نوازش کنه و هم بلاد کفر را هدایت کنه؟ تازه مبارزه با منکراتی مثل تفنگ آب پاش رو هم باید بهش اضافه کنی که این روزا بیضه های اسلام را غلغلک داده! 
آخه عباداتی هم که تو سوییت کهریزک انجام میدن به اندازه ی کافی کمرشکن است که وقتی برای رسیدگی به وضعیت وحشتناک انگلیس نداشته باشن.


گردان صلحجوی نقدی وارد می شود, آماده برای صادر کردن انقلاب


گروه اعزامی تهران - دمشق , دمشق - لندن
 همانطوری که می دونی اونجا رژیم قرون وسطایی طاغوتی سلطنتی انگلیس داره بدجور امت مسلمان انگلیس را شکنجه می کنه. رژیم شاهنشاهی انگلیس مثل حکومت عدل علی که نیس, برای همین مردمش قیام کردن که به جهان ثابت کنن ولی فقیه کم دارن.  ولی نقدی جان انگلیس خیلی دوره... میدونی تا یک جزیره ی کوچولو در غرب آفریقا چقدر فاصله است؟


امت مسلمان و حزب اللهی انگلیس لند در حال نابود سازی شاخ شیطان


به یکی از همین عناصر مظلوم توسط پلیس ستمگر انگلیس در ملاعام تجاوز می شود


 تازه سربازان گمنام به خاطر تحریم های کفار مستکبر نمی تونن با خودشون یونجه ی زیادی حمل کنند و چون اونجا نمی تونن از غذای حرام کفار استعمال کنند گرسنه میمونن و اوضاع بیریخت میشه. نقدی جان درسته که راه آزادسازی لندن از دمشق می گذره ولی تو رو به دست راست مقام معظم این یکی رو دیگه بیخیال شو.


تو رو به دست فانتزی مقام معظم این یکی رو دیگه بی خیال شو

۳ نظر:

  1. Khosha be hale onhayi ke mitonand in goneh ziba mezah konand on ham ba mojodate jalad o manfori manande jomhori e eslami

    پاسخحذف
  2. قربان شما دوستان عزیز. ممنون از توجه شما

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما