۱۳۹۰/۵/۲۱

آقایان علما! چرا در مورد سوریه خفه خون گرفتید؟ مگر شما مخالف "طاغوت" نبودید؟


مردم قهرمان سوریه به پا خاسته اند

آقایانی که به جز زیان و بدبختی هیچ منفعتی برای جامعه ی ما نداشتید, پیش از انقلاب که اینهمه لفظ طاغوت را به کار می بردید برای این بود که به دنبال سهم امام و قدرت و مخلفاتش بودید؟ حالا مسئله ی مملکت ما به کنار, مردم سوریه از ظلم و ستم دیکتاتور پسر خسته شده اند و می گویند "ما جز در برابر خدا خم نمی شویم" و آنگاه رژیم سوریه مردم را در خیابان قتل عام می کند. بشار اسد (یار صمیمی سید خراسانی!) حتی به نمازگزاران مساجد در ماه رمضان هم رحم نمی کند و آن ها را به گلوگه می بندد. چرا از آدمکشان سوریه طرفداری می کنید و برایشان آدمکش بیشتر می فرستید؟ گویا شرافت را باید با ذره بین دید! شما فقط بلدید در برابر آنچه به نفعتان نیست کفن پوش شوید و فریاد وا اسلاما سر بدهید؟ بشار اسد مگر چی چیز از فرعون "طاغوتی" مورد نظر شما کم دارد که گویا انتظار دارد مردم در برابر او خم شوند؟! ننگ بر شما که اینقدر به فکر منفعت هستید.

۶ نظر:

  1. نمیدونم اونور ابی یا تو ایرانی!!
    ولی اینو بدون نابودی دولت سوریه یعنی نابودی لبنان و مهمتر از اون حمله به ایران و به خاک و خون کشیده شدن زن و بچه های ایرانی یعنی جنگ!
    پس انتظار نداشته باش از چیزی حمایت بشه که که اخرش به جنگ با ایران تموم میشه.جنگ هم بشه دشمن نگا نمیکنه تو جنبش سبزی اخوندی بسیجی هستی بچه ای زنی!!!!موشک اومد میاد با خاک یکسانت میکنه دیگه سوا نمیکنه.

    پاسخحذف
  2. حرفت غلطه. اصلا چنین نیست. یعنی برای همین آخوندک های حوزه در برابر این جنایت های آشکار جنگی بر علیه یک ملت آزاده سکوت کرده اند؟ به امید نابودی بشار اسد

    پاسخحذف
  3. خب از هیچی خبر نداری دیگه.من یه ایرانیم بسیجی یا جنبش سبزی نیستم.کاری هم با اخوندا ندارم.ولی از پست فطرتیه اونوریا خبر دارم.چرا قبل این فقط حزب الله رو میکوبیدن؟؟؟؟چون مقابلشون ایستاده بود ولی دیدن ایران از طریق سوریه سلاح میده بهشون پس تصمیم گرفتن اول سوریه رو بگیرن که ایران سلاح نتونه از طریق این کشور به لبنان برسونه.بعدش که سوریه کارش تموم شد میرن سراغ لبنان.لبنانم کارش تموم شد اماده باشید واسه جنگ.موشکه امریکایی دیگه سوا نمیکنه.ایران رو به خاک و خون میکشن.
    یه سوال؟ایا به غیر از کشور سوریه و لبنان و ایران کشوری هست که مخالف امریکا باشه؟؟
    نه همه کشورها اکی دادن به امریکا تمام کشورهای عربی.کل دنیا بهشون گفته اکی بجز ایران.سوریه.لبنان.پس اگه یه ذره به فکر ایران و ایرانی بودی نمیومدی از پس فطرت های اونور دفاع کنی.جنگ بشه ایرانی کشته میشه دیگه ربطی به اخوند بسیجی یا جنبش سبز نداره!!بفهم اینو.

    پاسخحذف
  4. شما که مثلا از همه چیز خبر داری باید بدانی که اسد یک جنایتکار جنگی است و آدمکشی راه انداخته و محکوم است. حرف شما توجیه خوبی برای حمایت از یک آدمکش دیکتاتور نیست. اصلا این جنگ ها را دولت ها راه می اندازد. اما اصل ملت است که که باید کشورشان را پس بگیرند و خود حکومت کنند. ملت سوریه جنبشی راه انداخته که خواستار آزادی است و ما از ازادیخواهان دنیا حمایت می کنیم و آدمکشان را چه دراسرائیل باشد چه سوریه چه ایران محکوم می کنیم. با قبول فرض حمله ی آمریکا از طریقی که گفتی این خودخواهی ما را می رساند که چشممان را به روی حقیقت ببندیم و قتل عام ملت سوریه را فراموش کنیم. اولا که این دولت ها هستند که با هم درگیرند و نه ملت ها. ملت ما مشکلی با ملت آمریکا ندارد. دوما ما حکومت خودمان را که با آمریکا مشکل دارد (آن هم به خاطر منافع خودش) قبول نداریم و خواستار سقوط آن هستیم. چی را به چی ربط می دهید! نمی دانم که مشکل شما چیست واقعا!

    پاسخحذف
  5. نشستی بیرون گود میگی لنگش کن!!
    امثال شماهایید که باعث کشته شدن جوونای ایرانی میشید.جوونای ایران رو تحریک میکنن با وعده های پوچ بعد میشینن به ریش من و تو میخندن.میدونی اخرش چی میشه؟ایرانی میزنه ایرانی رو میکشه.همون جریان انتخابات.من کاری ندارم کی کیرو کشت.بالاخره دعوا اشکنک داره سر شکستنک داره تو دعوا حلوا پخش نمیکنن.اونیکه باعث این دعوا شد داشت به ما ایرانی ها میخندید که میزدیم همدیگرو میکشتیم!!
    افسوس که شعارتون شده ازادی ولی چشمتون رو به حقایق بستید.

    پاسخحذف
  6. بحث را منحرف نکن عزیز. پاسخت را درباره ی سوریه یکبار دادم خوب فکر کن. پیروز باشی.

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما