۱۳۹۰/۵/۳۱

ذات اسلام همیشه همین بوده است، اجبار و زور و تحمیل / آخوند برای حصول حکومت مطلوب ۱۴۰۰ سال پیش می کوشد

در خبرها آمده است که نیروی انتظامی به خود جسارت داده که کیف و وسایل شخصی مردم را برای یافتن اغذیه در ماه رمضان بگردد و در صورت پیدا کردن با آن ها برخورد کند. از سوی دیگر روز پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر این که قرار است دختر و پسر را در کلاس پیش دبستانی از هم جدا کنند. داستان مانند جوک می ماند، چیزهایی که روزی تصور آن ما را به خنده وا می داشت امروزه دارد بر سر ما می آید و شوربختانه این آخرش هم نیست و گویا اقدامات طالبانیسم که ۳۲ سال است برنامه ریزی می شده و برنامه ریزان آن منتظر فرصت بوده اند، تازه آغاز شده و رنگ و بوی جدی گرفته است. پس از سال ۸۸ که مردم را سرکوب کردند فرصتی برای استبدادیون افراطی فراهم شد تا ایده ها و تئوری های خود را با کمال آرامش پیاده کنند، و قطعا اقدامات بیشتری از این نوع نیز در آینده انجام خواهند داد تا حکومت کاملا مطلوب خود را که در طول این سال ها به دلیل تقیه آن را پنهان کرده بودند نمایان کنند. کسانی که نا آگاهانه در این حکومت به دنبال اصلاحات و یا دموکراسی می گردند باید بدانند که در این مدل حکومتی هیچ گاه دموکراسی اصل نبوده است بلکه همیشه از سوی نظریه پردازان حکومتی و آخوندهایی که در قم نشسته اند برای حصول دستگاهی تلاش می شده است که از هر حیث به سیستم مادام العمری و استبدادی مطلق خلافت ۱۴۰۰ سال پیش شبیه تر باشد و به نوعی اسلام ناب بیابان های عربستان را در کشور ما پیاده کنند. این انتخابات و دم و دستک شبه جمهوری آن هم تنها برای خالی نبودن عریضه بوده است و نوعی تقیه، که آن را هم تحمل نکردند و ماجرا را به سود خود تمام کردند. وگرنه کیست که نداند این حکومت عبارت است از سلطان فصل الخطاب و اطرافیان مواجب بگیر وی که خود را به جای خلفای عصر قبایل و بیابان های سوزان می گذارند، از این سیستم هیچ گاه دموکراسی نوین و جمهوریت و حکومت مردم بر مردم بیرون نخواهد آمد چرا که ولی فقیه خود را نماینده ی خدا می داند و در برابر نظرات و فرامین خود که به خدا نسبت داده است، نظر مردم مهم نیست... با مردم باید به مانند چوپانی بر روی گوسفندان رفتار کرد و به زور حکومت کرد، مردم مصالح خود را تشخیص نمی دهند و باید به زور راهی که به زعم آن ها درست است را به مردم قبولاند.

این چیزی نیست که محصول یک سال و ده سال باشد. مردم ایران چوب قرن ها نا آگاهی خود وهمبستری فکری با آخوند را می خورند. مردم ایران یک حکومت به آخوند بدهکار بود. وقتی آخوند آنقدر از قدرت و نفوذ اجتماعی برخوردار بود که می توانست زنان مردان امت خود را بر آن ها حرام کند، وقتی می توانست با فتواهای خود مردم را در دستان خود داشته باشد به طوری که نقد آن ها تابو باشد، وقتی می توانست با قوانین توضیح المسایل خود مردم را حتی در دستشویی و رخت خواب نیز کنترل کند و مردم در مورد تک تک جزئیات شخصی زندگی از آخوند بپرسند که آیا آن درست است و یا خیر، وقتی حتی بتواند قند را حرام کند و سپس برای آن نسخ آن توجیه بتراشد(قضیه ی فرو کردن قند در چای که همه می دانید) چطور وقتی به قدرت مطلق سیاسی برسد اسلام ۱۴۰۰ پیش را پیاده نکند؟ در عصر اسلام هم در دین اجبار بود وگرنه چه دلیلی داشت که مردم یمن و هوازن و بنی عامر و بنی سلیم و غیره (اهل رده)، پس از مرگ پیغمبر اسلام مرتد شوند و ابوبکر ناچار شود آن ها را قتل عام کند؟* مگر خود اعراب مردم ایران را به زور شمشیر مسلمان نکردند؟ این آخوندها از همان قوم متجاوز هستند، این بیگانگان فرزندان همان هایی هستند که به مملکت ما تاخته اند و امروزه نیز یک ملت را به گروگان گرفته اند.
البته هنوز راهی در پیش است که آخوند تمام نظریات حکومت مطلوب خود را پیاده کند، هر چقدر که مردم عقب نشینی می کنند آخوند پیشروی می کند و قوانین و نظریات خود را که به دلیل تقیه تا به حال اجرا نکرده بود، بیشتر بر مردم تحمیل می کند. برای مردم خرافی که مسخ آخوند و خرافات جاهلانه ی آن شده اند، این شرایط همچنان عادی می شود و او ظلم پذیرتر می شود. می ترسم از روزی که مردم چشمان خود را باز کنند و خود را در ایرانی کاملا ویرانه ببینند که زنان برقع دارند و برای مردان ریش و عمامه اجباری باشد. آن روز دور نیست اگر من و تو بر نخیزیم.

---------------------------------------------------------
تاریخ طبری، جلد ۴، صفحات۱۳۸۱ تا ۱۴۷۹  

۳ نظر:

  1. فکر می کنم همونطور هم بشه!!!

    پاسخحذف
  2. و مثلا به زور به ماتحت تو عده ای فرو کردند ,حالا تو عقده ای خیال میکنی مسلمانان این کار را کردند !

    عفونت ماتحت خودت را روی اینتر نت پخش میکنی.

    پاسخحذف
  3. ((و مثلا به زور به ماتحت تو عده ای فرو کردند ,حالا تو عقده ای خیال میکنی مسلمانان این کار را کردند !

    عفونت ماتحت خودت را روی اینتر نت پخش میکنی.))

    من با منطق صحبت کردم و تو سخن زشت زدی. این بار به طور استثنا کامنت بی ادبانه شما را پاک نمی کنم تا دیگران با منطق نداشته ی آخوند و ایادی فحاش آن بیشتر آشنا شوند. این دفعه رو زدی به کاهدون.

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما