۱۳۹۰/۴/۸

آقای اصلاح طلب! به این تصاویر نگاه کن چیزی یادت می آید؟


قرار نبود این را بنویسم اما چه میشود کرد که یکبار و برای همیشه باید تکلیف خود را با شما مشخص کنیم. اگر شما می خواهید در آینده  ایران روسیاه بمانید و همردیف جنایتکاران به حساب بیایید و حتی همراه با آن ها محاکمه شوید تصمیم شماست و کسی جلوی شما را نگرفته است. نمی دانم از چه می هراسید شاید با شناختی که از خودتان دارید گمان می کنید که در ایران آینده جایی ندارید و حکومت قراضه ی ولی فقیه و سو استفاده از مناصب تحت لوای او را به ایران آزاد ترجیح می دهید اما از آن چه که نمی توانید جلوگیری کنید خواست و اراده ی مردم است. هر انسان عاقل و هوشیاری اگر پای سود و منفعت شخصی یا حفظ قدرت پوسیده در میان نباشد می تواند دریابد که از حکومت اسلامی پایه گذاری شده در سال 58 جز باتلاقی گندیده و غیر قابل اصلاح چیزی باقی نمانده است که هر از چند گاهی افراد خودی را میبلعد و بدون شک نوبت شما هم خواهد رسید, همانگونه که این باتلاق به موسوی و کروبی که از خودی های نظام بودند و تازه شما از لحاظ درجه و شجاعت قابل قیاس با آن ها نیستید هم رحم نکرد. این حکومت مدت هاست که مشروعیت خود را به طور کامل از دست داده است و جانشین امام زمان شما  به چماق تکیه کرده است. آزادیخواهان این همه کشته ندادند و متحمل حبس نشدند که اقتدارگرایان تخم مرغ گندیده ی حکومت استبدادی-استصوابی را رنگ کرده به عنوان انتخابات جدید به مردم قالب کنند. مردم رنجدیده ی ما قریب 100 سال به دنبال آزادی  هستند و هر بار منفعت طلبان بزدل کار آزادی را نافرجام گذاشته اند. مگر می شود که در یک قرن 3 کودتا و 2 انقلاب داشت و باز به آزادی نرسید و اندرخم یک کوچه بود! خیلی راحت قافیه را باختید و خون نداها و سهراب ها و صانع ها را پایمال کردید. آنوقت می گوییم چرا مصر و تونس توانست و ما نتوانستیم, در آن کشورها ارتشیان به مردم پیوستند ولی در ایران اصلاح طلب به ظاهر سبزی که همان واژه ی اصلاح طلب برازنده ی اوست چنین راحت با دیکتاتور خونخوار سازش می کند. درست است که حافظه ی ملت کمی ضعیف است اما نه آنقدر که سازش خیانتکارانه و ننگ آمیز شما را از یاد ببرد. در هر انتخاباتی که می خواهید شرکت کنید و هرچقدر که می خواهید برای رهبر معظمتان دستمال ابریشمی هدیه ببرید اما همانگونه که با شهیدان و همراهان در بند هیچ نسبتی ندارید, ملت هم با شما نسبتی نخواهد داشت و در تاریخ ایران منفور شمرده خواهید شد.

راستی آقای اصلاح طلب! یکبار دیگر به تصاویر بالا نگاه کن. چیزی یادت آمد یا هنوز فراموشی گرفته ای؟ 

۴ نظر:

  1. واقعا برای امثال کواکبیان متاسفم مگر چقدر پول و ثروت و مقام ارزش دارد که خون بهترین جوانانمان را ن دید می گیرید ما در هیچی انتخاباتی شرکت نمی کنیم امثال شما را مردم دارند بهتر می شناسند مثل تمامی کسای دیگه مرگ بر قاتلان و حامیان بهترین جوانان ایران ما تا اخر ایستادیم برای ازادی

    پاسخحذف
  2. به هر حال دیگر فریب نخواهیم خورد و پای صندوق های رای نمی رویم.

    پاسخحذف
  3. شما واقعا فکر میکنید این عکس ها یادشون رفته
    این عکسها قدیمی شده
    اصلاح طلبها در حال حاضر دنبال سوژه های جدیدی هستند
    در ضمن دوست من, از اشخاص در کار سیاست میشه انتقاد کرد و آنها رو به چالش کشید ولی نه فاحشه های سیاسی مثل خاتمی
    البته به هیچ عنوان این صفت توهین نبود, یه واژه برازنده یه شخص واقعی (از قبیله قریش) بود

    پاسخحذف
  4. این اصلاح طلبان مشگلی با رژیم جمهوری اسلامی ندارند. مشگل اینها این است که از قدرت و بخور بخور کنار گذاشته شده اند . زمانی که خاتمی رییس جمهور بود دانشجویان دانشگاه تهران را از طبقه چهارم به زمین پرت کردند و این خاتمی بی ناموس قایم شد . دعوای اینها با رژیم دعوای قدرته والا اینها کسانی هستند که رژیم را تثبیت کردند. اکثرشان وزیر و وکیل بودند و آن زمان که اینها وزیرو وکیل بودند جمهوری اسلامی خوب بود ولی حالا که کنار گذاشته شده اند با رژیم بد شده اند . زمانی که آقای موسوی نخست وزیر بود ٥ هزار نفر را اعدام کردند و ایشان ککشان هم گزیده نشد و حالا که نگذاشتند رییس جمهور شود با رژیم بد شده. و گرنه رژیم جمهوری اسلامی از اول هم انتخابات آزاد نداشت و خیلی ها رد صلاحیت میشدند. آنموقع چون افرادی مثل آقای موسوی میتوانست در انتخابات شرکت کند رژیم خوب بود حالا دیگر بد شده. چون نگذاشتتد رییس جمهور شود . البته که خیلی افراد با لایق تر از موسوی در ایران زیاد هستند ولی آیا صلاحیتشان به وسیله شورای نگهبان تایید میشود؟ حق شرکت در انتخابات را دارند؟

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما