۱۳۹۰/۹/۱۷

از جماعت وحشی و بی شعور عزادار حسینی باید گریخت

به نظر می رسد که اخیرا در مسجدی واقع در بندعباس و طی یک مراسم عزاداری، ملای مواجب بگیر مجلس برای این که به اصطلاح اشک مردم را در بیاورد و به خیال خام خود ثوابی برده و قدمی به حوری های بهشتی نزدیک تر شده باشد، برای شبیه سازی ماجرای حرمله و تیراندازی او به سمت علی اصغر، فرزند شیر خواره یکی از عزاداران را به سمت بالا گرفته و در لحظه ای که می خواسته با فغانی سوزناک و البته ساختگی بگوید : "اگه به من رحم نمی کنی به این بچه رحم کن" ناگهان بچه بیچاره شیرخواره با پنکه سقفی برخورد کرده و پرتاب می شود که در این حین صدای جیغ حضار شنیده می شود.
ویدئو را از اینجا مشاهده کنید، از دقیقه ۱:۳۰ به بعد...




من شگفت زده ام. واقعا یک عده چقدر می توانند وحشی و خالی از شعور و خرد و تمدن باشند. همین چند روز پیش بود که در کابل و قندهار و مزار شریف ۶۰ نفر بر اثر انفجار کشته شدند؛ ۶۰ نفر واقعا کم نیست، ۶۰ انسان ناگهان به خاطر درگیری های مذهبی میان خود مسلمانان در چند شهر افغانستان کشته می شوند و دلیل آن هم حمله انتحاری یک خشکه مغز متعصب به جماعت عزادارانی است که مانند خود او مسلمان هستند. به راستی مسلمانانی که نتوانند خود را تحمل کنند با دیگر ادیان و باورها چه می کنند؟ اما عزاداری شیعیان برای تراژدی ای که ۱۴۰۰ سال پیش در دشت های کربلا اتفاق افتاده است نیز خود داستانی است، مردمی که برای ۱۴۰۰ سال پیش به سر و سینه خود می کوبند و مشکلات امروز خود را نمی بینند لیاقت زندگی شایسته را به هیچ عنوان ندارند. به هر حال زندگی شایسته از آن جماعتی است که اندکی خرد خود را به کار بیندازد. قبلا هم گفته ام که یک بار و برای همیشه به این کارهای تاسف آور که در آن اندک عقلانیتی یافت نمی شود باید پایان داد اما به راستی که خرافات و شستشوی مغزی که از همان بچگی و به طور ارثی به ما تزریق شده است سمبه پرزور تری دارد و شاید هم پای منفعت در میان است، به طوری که نگارنده فکر می کنم که اگر غذا یعنی عامل مهمی که مردم را به مراسم های مذهبی می کشاند!، از این مراسم ها حذف شود کمتر کسی خواهد بود که بخواهد برای حسین تشنه لب عزاداری کند! داستان های روز عاشورا که توسط نوحه خوان های حقوق بگیر دروغگو و ریاکار گفته می شود نه تنها واقعیت نداشته که تنها برای برانگیختن احساسات عوام کاربرد دارد، و متاسفانه کسی هم نیست که بگوید اگر شما برای کشته شدن 72 نفر در ۱۴۰۰ سال پیش ناراحت هستید، ۵ تا ۷ میلیون ایرانی توسط یورش وحشیانه مغول کشته شده اند که در بین آن ها هزاران کودک شیرخواره هم بوده است ولی حتی روز حادثه را هم نمی دانید! 
در ویدئوی مزبور نوزاد بیگناه به پنکه سقفی برخورد کرده و پرت می شود و روشن نیست که چه بلایی بر سر او آمده است، نوزادی که از خود اختیار ندارد و باید تاوان پس دهد. همین نوزاد از صدقه پدر و مادر خرافات زده خود حتما شیعه معتقدی خواهد شد و رفتار پدر و مادرش را ادامه خواهد داد البته اگر زنده مانده باشد.

از چنین جماعتی که بویی از تمدن و خرد نبرده است و در مقابل انتقادها نیز خشمگین شده و جبهه می گیرند، حتی نباید گریست که باید گریخت...


آیا چنین چیزی جز جهالت است؟


لینک این مطلب در بالاترین
---------------------------------------------------------------------
نوشته مرتبط: هموطن عزیز، فرهنگ مرده پرستی محرم را یکبار و برای همیشه کنار بگذار

۴۳ نظر:

  1. همین عاشورا بود که کاسه و کوزه ی شما و ارباب های اسراییلی و آمریکایی تان را جمع کرد.

    از خشم بسوزید و در این خشم بمیرید.

    پاسخحذف
  2. من طرفدار میرحسینم و دشمن سرسخت خامنه ای لجن ولی به تو می گویم برو گمشو کثافت تو از خامنه ای بدتری بدبخت شعار ملت ما یا حسین میر حسین

    پاسخحذف
  3. خاک بر سر هرچی مسلمون خرافه پرسته.. امیدوارم همتون مثل امام حسینتون هرچه سریعتر به درک بپیوندید

    پاسخحذف
  4. تمام عزاداران حسین اینگونه نیستند.کسی که به باورهای مردم با استناد به برخی موارد غیر منطفی که عمومیت ندارد،توهین میکند،روی دیگر سکه طالبانیسم چه از نوع شیعی ویا سنی با بزک روشنفکری است

    پاسخحذف
  5. به کسی و یا عقیده ای حتی به ظاهر اشتباه نباید توهین کنیم...بهتر است پیشنهاد کنیم اطلاعات خودشون را بالا ببرن ...خواندن تاریخ ایران خالی از لطف نیست...حمله وحشیانه اعراب خود گویای همه چیز است...قتل عامهای شهرهای گرکان ..کرمان ...استخر ...اصفهان توسط اعراب متجاوز را تاریخ فراموش نکرده ..وحال ما چگونه باید به مانند ایشان بیاندیشیم

    پاسخحذف
  6. تنها راه نجات ایران تحول فکری عمیق مردم است که با وجود اینهمه آخوند دروغگو و حیله گر بعید بنظر میاد

    پاسخحذف
  7. پدران شما 1400 سال پیش (با اون همه خباثت و جنایت)با به شهادت رساندن امام حیسن علیه السلام نتونستند نام و روش زندگی امام حسین رو از بین ببرند شما که با پخش یه اتفاق و حادثه جای خود دارید زیاد به خودتون فشار نیارید منطق حسین منطق آزادی و آزادمردیه با این فیلم ها هم از بین نمی ره!

    پاسخحذف
  8. تقریبا تمامی اطرافیان من خود را آدمهای سکولار می دانند. هیچکدام از خانمهای اطراف من به روسری و چادر و اصولا پوشاندن تن و بدن خود اعتقاد ندارند. اکثرا مشروب می خورند. در مهمانی های ما زن و مرد نامحرم هم با هم می رقصند. خود من به شخصه شورت تمامی خانمها در این جمع را دیده ام. همه هم متاهل هستیم.
    اگر امام حسین زنده شود و سر از یکی از مهمانی های ما در آورد، همه ما را به جرم فساد از دم تیغ خواهد گذراند.
    یکی دو بار سوتی دادم و به خدا و اسلام و امام حسین بد و بیراه گفتم. تقریبا به تمامی این جمع برخورد و به من بد و بیراه گفتند، علی الخصوص خانم ها که به منزله حافظان راستین خرافات و نادانی عملی می کنند.
    اوضاع خراب تر از این حرفهاست. من به شخصه امیدی به اصلاح حتی دو نفر از این جماعت تحصیل کرده مدرن سکولار ندارم، چه رسد به اکثریت مومن و معتقد.
    نمی دانم به چه امیدی چنین مطالبی می نویسی! شاید می نویسی که امثال من بدانند آنقدرها هم تنها نیستند؟

    پاسخحذف
  9. خیلی لذت بردم، ممنونم. به امید نابودی تعصب و خرافه پرستی

    پاسخحذف
  10. آقا من نه فوحش میدم نه چیز دیگه، خداییییش، دو کلوم حرف حساب، امام حسین چرا کشته شد؟ به این سوال فکر نکنم تا حالا عمیق فکر کرده باشین، اون واسه اسم و اسلام و اینجور چیزا کشته نشد، واسه آزادی و عدالت جنگید، چون دادنه جونش تنها چیزی بود که میتونست عامل مبارزه باشه، حالا، نه از مرگ ترسید، نه گریه کرد. به ارواح تمام مردگان من و شما قسم! اگر میخواست مثل شما اینقدر گریه زاری بکنه که راحت میرفت صلح میکرد، ببخشید چیه لقه مردم مظلوم، امام حسین گفت اگر دین نیست آزادمرد باشین، امام حسین از ظلمی که تو مملکت ما میشه و یک مشت نادان کهنه پرست دیوانه که بقیه رو هم دیوانه کردن و واسه مردمشون کاری نمیکنن بیزاره بسیار هم بیزاره، وای بر شما که ظاهر و باطنتون متناقض نماست...

    پاسخحذف
  11. یکی به این دیوانه ها نمیگه که آخه بابا این حسینتون چه خری بود که این همه خودتونو به آتیش میکشید براش؟؟؟؟ آخه بدبختا نون ندارید بخورید بعد میرید عزا داری؟؟

    پاسخحذف
  12. آقا جان حماقت بی انتهاست و شاگرد اول کلاس احمق های جهان هم مسلمین هستند.

    پاسخحذف
  13. سرشو بخور بابا
    تو شعور داشتی وضعت این نبود

    یه دنیا مسیحی و کافر و مسلمون میگن حسین اونوقت توی یابو علفی شدی روشنفکر؟!؟!؟ با مزس

    پاسخحذف
  14. بابا این حسین رفت برای قدرت، اینقدرم جوگیر بود مث الان شما که فک میکرد آسمون میترکه یزید اینارو منهدم میکنه!!! هم خودشو به فاک داد هم فک و فامیلشو!! یکم توروخدا برید حداقل مطالعه کنید ببینید ماجرا چی بوده!

    پاسخحذف
  15. من ایرانی هستم و به امام حسین علیه السلام که نوه پیامبرمان هست احترام می گذارم و به اون افتخار می کنم شما که شعارتون دموکراسیه چرا به اکثر قریب به اتفاق تمام ایرانی ها بی احترامی می کنید بقول امام حسین اگه دین ندارید آزادمرد باشید!

    پاسخحذف
  16. کیییی؟! کجا؟ نه واقعاً کودوم خری غیر ما حسین حسین میکنه؟!!!!! خیلی باحالید شما واقعا!

    پاسخحذف
  17. آقایون خانوما تورو خدا یه بار فقط برای یه بار بدون تعصب و ترس از ترکیدن بیاید فک کنید این یارو کی بوده.. ببینید اصلاً شما مثلاً برای آریوبرزن یا اصلاً چه میدونم برای ایکس دیگه غیر عرب اینکارارو میکنید؟ یک بار از خودتون سوال کنید چرا فقط اینا؟ چرا برای اینا انقد خودمو جر میدم!!! چرا؟

    پاسخحذف
  18. عجب خدائیش یزید چقدر طرفدار داره!!

    پاسخحذف
  19. ببینید یکم در مورد برین واشینگ تو همین ویکی پدیا مطالعه بفرمایید... یعنی واقعا شخصیت گنده تر و عاقل تر از اینا تو تاریخ نبوده که شما اینطور بدون منطق ازشون دفاع میکنید؟.... پس چرا دفاع میکنید؟

    پاسخحذف
  20. بلاهت بی پایانه واقعاً

    پاسخحذف
  21. امام حسین نوه پیامبر ما که نیست. ما هر چقدر بخواهیم به نوه دزد قطاع الطریق زنباره بچه بازی به نام حضرت ختمی مرتبت، محمد رسول الله توهین می کنیم.
    در مورد توهین به عقاید، دوستانی که از توهین ما ناراحت می شوند یادشان نرود که هر روز به یزید که آدم دانای ادیبی بوده توهین می کنند و به روی مبارکشان هم نمی آورند که این توهین ها ممکن است دوستداران یزید را بیازارد.

    پاسخحذف
  22. رفقا منم موافقم بیائین از این به بعد به کوروش و داریوش عزاداری کنیم نظرتون چیه؟؟؟؟

    پاسخحذف
  23. خانمها وآقایون محترم ...من یه سووال دارم ..میخوام بدونم یعنی تو این دنیای به این بزرگی فقط امام حسین بوده که حماسه خلق کرده؟یعنی کس دیگری یه تراژدی مشابه ویا نسبتا مشابه نتونسته تو تاریخ به یادگار بگذاره؟...بابک خرمدین مگه به خاطر ایران وایرانی نجنگید وناجوانمردانه کشته نشد؟...عیسی مسیح را مگه به خاطر عقیده اش مصلوب نکردن...همین شهید همت ..همین جوانهای رشید میهن که خودشونو با علم به کشته شدن روی مین میانداختن .تا من وشما بتونیم امروز از این بحثهای بی نتیجه بکنیم..چند تا نمونه دیگه بگم؟...مگه آریو برزن تا آخرین قطرات خونش با دشمن متجاوز نجنگید؟مگه تو جنگ جهانی دوم پارتیزانهای لهستانی به خاطر مردم ووطنشون تا آخرین لحطه نجنگیدند؟تاریخ پره از این انسانهای شریفی که جونشونو فدای اعتقاد و ملت و وطنشون کردن...حالا امام حسین هم یکی از همین ها ...چه فرقی میکنه؟باید واسه همشون کلاه از سر برداریم...ولی جنجال درست نکنیم ...اونهم برای بقای حکومتی که پایه هاش را همین افراط گرایی های مردمش محکمتر میکنه...

    پاسخحذف
  24. کوروش و داریوش رو یادت رفت بگی داش!!

    پاسخحذف
  25. ((همین عاشورا بود که کاسه و کوزه ی شما و ارباب های اسراییلی و آمریکایی تان را جمع کرد.

    از خشم بسوزید و در این خشم بمیرید.))

    مثل این که توهم توطئه شما درمان شدنی نیست. به شخصه برای شما متاسفم. فکر می کنی من کی هستم جز فرزند همین ملت و مملکت؟ فکر می کنی از کره مریخ آمده ام و یا از مقر موساد و سیا کانکت شده ام؟ نظر شخصی دارم و این نظر شخصی را دوست دارم بزنم.

    پاسخحذف
  26. ((من طرفدار میرحسینم و دشمن سرسخت خامنه ای لجن ولی به تو می گویم برو گمشو کثافت تو از خامنه ای بدتری بدبخت شعار ملت ما یا حسین میر حسین))

    من شک دارم آزادیخواه باشی.

    پاسخحذف
  27. ((تمام عزاداران حسین اینگونه نیستند.کسی که به باورهای مردم با استناد به برخی موارد غیر منطفی که عمومیت ندارد،توهین میکند،روی دیگر سکه طالبانیسم چه از نوع شیعی ویا سنی با بزک روشنفکری است))

    عزیز من باورهای مردم ممکن است درست یا غلط باشد و به نظر من عزاداری به هیچ وجه خردمندانه نبوده و نیست. چون جمیع مردم بت می پرستند دلیل نمی شود که حتما کار درست انجام داده باشند.

    پاسخحذف
  28. ((سرشو بخور بابا
    تو شعور داشتی وضعت این نبود

    یه دنیا مسیحی و کافر و مسلمون میگن حسین اونوقت توی یابو علفی شدی روشنفکر؟!؟!؟ با مزس))

    از فرم صحبت کردنت روشنه که کی هستی. حتی ادب صحبت کردن هم نداری.
    کجا مسیحی و کافر و مسلمان می گویند حسین؟ همین اکثر مسلمین که سنی هستند این حرف را نمی زنند و فقط این عزاداری از خرافه پرستان بر می آید. شما را باید انداخت بغل دکتر روازاده

    پاسخحذف
  29. ایرانی مسلمان = احمقی که همیشه تا پای جان سختی میکشد و حتی یکبار نمیپرسد چرا؟!!

    پاسخحذف
  30. ((مثل این که توهم توطئه شما درمان شدنی نیست. به شخصه برای شما متاسفم. فکر می کنی من کی هستم جز فرزند همین ملت و مملکت؟ فکر می کنی از کره مریخ آمده ام و یا از مقر موساد و سیا کانکت شده ام؟ نظر شخصی دارم و این نظر شخصی را دوست دارم بزنم.))

    دوست عزیز نظر شخصی خودت را بگو ...کسی مانع شما نیست ..ولی با این لحن واین تندگویی بیشتر به منطق لباس شخصیهایی شبیه که با باطوم به جون همین فرزندان مملکتی که خودتون فرمودید میافتادند ..جتما اونها هم از سیا و موساد کانکت شده بودن ..اینطوره؟ 5 میلیون توی یک روز اونم توی تهران ..همه از موساد و سیا تغذیه میشدند؟...لطفا اگر شعور بحث کردن نداری زحمت را کم کن

    پاسخحذف
  31. ((من ایرانی هستم و به امام حسین علیه السلام که نوه پیامبرمان هست احترام می گذارم و به اون افتخار می کنم شما که شعارتون دموکراسیه چرا به اکثر قریب به اتفاق تمام ایرانی ها بی احترامی می کنید بقول امام حسین اگه دین ندارید آزادمرد باشید!))

    دوست گرامی همانطور که قبل گفتم این که اکثر مردم حتی به یک چیز باور داشته باشند دلیل بر درست بودن آن نیست و از نقد مصون نمی باشد, چه برسد به آن که فاجعه بیافریند.
    ابتدا باید بدانیم که شخص خاصی که بوده و چه عملکرد مثبتی برای بشریت داشته است که همان اندازه و نه بیشتر از او به خوبی یاد کنیم. اما عزاداری به هیچ وجه خردمندانه نیست.
    شما که الگویتان باید پیغمبر اسلام باشد پاسخ دهید آیا پیغمبر اسلام برای کشته شدن همزه چنین عزاداری هایی انجام داد؟ کلا تاریخ عزداری و به سر و سینه کوفتن به چند قرن پیش باز می گردد؟

    پاسخحذف
  32. ((رفقا منم موافقم بیائین از این به بعد به کوروش و داریوش عزاداری کنیم نظرتون چیه؟؟؟؟))

    لازم نیست برای کسی عزاداری کنید. هیچ فردی مقدس و خالی از اشکال نبوده است.
    البته مزاح فرمودید.

    پاسخحذف
  33. ((دوست عزیز نظر شخصی خودت را بگو ...کسی مانع شما نیست ..ولی با این لحن واین تندگویی بیشتر به منطق لباس شخصیهایی شبیه که با باطوم به جون همین فرزندان مملکتی که خودتون فرمودید میافتادند ..جتما اونها هم از سیا و موساد کانکت شده بودن ..اینطوره؟ 5 میلیون توی یک روز اونم توی تهران ..همه از موساد و سیا تغذیه میشدند؟...لطفا اگر شعور بحث کردن نداری زحمت را کم کن))

    نمی دانم شما همانی هستید که ابندا کامنت گذاشتی اما وقتی می گویی "اربابان آمریکایی و غیره" بیشتر شبیه لباس شخصی ها شدید.
    من تند صحبت کردم چون حادثه تند بود. باشد که جماعت نافهم درس بگیرند هرچند که بعید می دانم.

    پاسخحذف
  34. منظور دوستمون شاید این بود که توهم نوطئه این قماش تمامی ندارد. همچنان که هر مخالفتی رو توطئه میدانند چون خودشان هم گماشته شده اند.

    پاسخحذف
  35. این دین حیوانی که توش شلاق و سنگسار و قطع دست و پا و برچسب زدن به دیگران مثل مرتد و کافر و ملحد و ... داره باید باهاش مبارزه کرد. دینی که تحمل تفکر مخالفش رو نداره و مرتد رو می کشه و ازدواج دختر زیز سن قانونی رو مجاز می دونه و علانا توش برده داری هست مثل کنیز و غیره... پیامبر و امام اولش دستشون به خون هزاران نفر آلوده است اگر زنده بودن باید در دادگاه به اتهام جنایت علیه بشریت محالمه می شدن.

    پاسخحذف
  36. البته عزاداری که ما انجام میدیم خیلیهاش افراطیه ولی خود عزاداری به عنوان سمبل باقی بمونه خیلی هم خوبه. برای مثال پیشنهاد میدم شما برید عزاداری مردم ترکیه یا لبنان رو در روز عاشورا ببینید. ایراد نه از اسلامه و نه از خود عزاداری بلکه از مردمه.
    من به شخصه معتقدم روش عزاداری باید عوض بشه.
    درضمن من توی ایران خیلی انسان روشنفکر نمیبینم. تقریبا نداریم. آزادی با بی بند و باری خیلی فرق داره. درسته ما آزادی خیلی زیادی نداریم ولی آزاد نبودن خیلی بهتر است از زندگی در جامعه ای که ارزشهای اخلاقی خیلی راحت زیر پا گذاشته میشه.

    پاسخحذف
  37. chehel sal mobareze agahane va mosammam ba bast va gostaresh elm v agahi baraye az beyn bordane khorqafat, monjar be enghelab shod.
    in moshkel rishe dar farhange iran va irani dare vagarne hatta bahaiyat va ya masihiat ham dar iran bast og gostaresh peyda konand, dar bar haman pashne michrkhe va ma iraniha mesle flipiniha v porteghalihaye masihi khodeman ra dar eyde pak be salib mikeshim

    پاسخحذف
  38. ارتباط سن پرتقال فروش رو با عزاداری - ارزش های اخلاقی - آزادی و انسان روشنفکر بیابید! با تشکر!!!

    پاسخحذف
  39. اصلاح میکنم:ایرانی مسلمان و معتقد! = احمقی که همیشه تا پای جان سختی میکشد و حتی یکبار نمیپرسد چرا؟!!

    پاسخحذف
  40. امام حسین های زمان در زندانهای جمهوری اسلامی هستند. امام حسین اگر برای قدرت نبود اعضای خانوادهاش بعنوان سپر انسانی دربرابر خودخواهی هایش قرارنمیداد .وگرنه بچه های چند ساله کوچک که به جنگ نمکیبرند ایشان فکر مردم در کربلا آما ایثار هستند و قدرت تقدیمش میکنند اما اگر نظر مردم بود که دور بر یزید بودند .لذا باید منطقی تر فکر میکرد تا کارتبلیغاتی بکند درحالیکه ایشان بدنبال جاه و مقام و قدرت بود کدام عاقلی با 70 الی 100 نفر جلوی چند هزار نفر میایستد

    پاسخحذف
  41. یک جانباز و معتقد سابق۱۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۶:۲۴

    دوستان عزیز
    این رویداد از چند جنبه قابل بررسی هست.
    گرچه که ریشه این مدل عزاداری را قبلا خوانده بودم وو الان به دلیل اینکه مستنداتش در دسترسم نیست از آن چیزی نمی گویم اما :
    1- عده ای از این بابت سودهای هنگفتی می برند این عده با برپا کردن تکیه و سرمایه گذاری اندک که شامل جند تکه برزنت و داربست فلزی و بلندگو ... می باشد شروع به جمع آوری نذورات نقدی و جنسی می کنند که کمترین مقدار جمع آوری شده برای یک تکیه محلی که خودم شاهدش بوده ام حدود 30 میلیون تومان بوده است.
    2- عده ای با این کار برای خودشان منافع اجتماعی مهیا می کنند مثل ارسال نذری برای پاسگاه و بسیج محله و بزرگان قوم و .... و نهایتا کسب اعتبار
    3- عده ای با خلوص قلبی در این مجالس ظاهر می شوند و عده ای بر اساس روایات و عمل کردن به اعتقاداتی که از گفتار ملایان پند گرفته اند و سعادت این دنیا و آخرتشان را در این موضوع می بینند.
    4- عده ای برای وقت گذرانی - ابراز وجود - قرار ملاقاتهای نشدنی در شرایط به جز این و .... حضور دارند و عده ای اصلا نمی دانند چرا خضور دارند . نگاه کنید به راه بندانهایی که عمدی ایجاد می کنند یا مراسمی مانند قمه زنی - زنجیر زنی و ....
    5- عدهای منافع سیاسی خود را پیگیری می کنند و با تمسک به این آیین اهداف خود را پیش می برند و از این فرصت حداکثر استفاده را می برند به فحاشی ها و شاخ و شانه کشیدن سخنرانان و مداحان نگاه کنید.........
    6- عده ای سیاهی لشکر این مراسم عظیم هستند مثل سربازانی که در این مراسم شرگت می کنند و .........
    و نهایتا عدخای به رسم عادت حضور دارند.
    هیچ کس را نمی شود منع کردو با اعتقادات کسی نمی شود جنگیدفقط می شود گفت که بهتر است هر کسی بر اساس عقل راه خودش را انتخاب کند وگرنه در تمام نقاط دنیا حتی مراسمی بدتر از این هنوز هست که حتی انسانها را قربانی می کنند اما در آنجایی که غقل زمام امور را در دست دارد هر مراسمی به بهترین نحو برگزار می شود تا عقل نباشد باید پشت ترافیک مصنوعی ماند و حتی به دلیل اعتراض از جمعی که مدعی پیروی از راه یک آزاد مرد هستند کتک خورد آن هم از دست کسانی که در جمع فقط این خاصیت را دارند و به تنهایی با شلوار خیس مادرشان را صدا می زنند

    پاسخحذف
  42. خيلي خوشحالم که مردم کم کم دارند روشن ميشوند اين جبر تاريخ است ، تکنولوژي خرافات وپيروان با ايمانش را به زباله داني تاريخ خواهد سپرد و گريزي از اين نيست ، کور دلان هر کاري بکنيد خودتان را هزاران بار هم منفجر بکنيد تاريخ راه خود را خواهد رفت و ودر دنياي جديد جايي براي فناتيکها نيست .دوران رنسانس در اروپا باعث مهار محکم غول مهيب مذهب مسيحيت گرديد . وعين همين مسئله براي اسلام نيز بسيار محتمل است . اسلام در اخرين دوران وحشيگري خود بسر ميبرد در طي قرنها خوب خود را نشان داده و اکثر مردم به خوبي انرا شناخته اند . ( شهاب سنک درهنگام سقوط به زمين در اخرين لحظه نور بسيار شديدي نشان ميدهد و به يکباره براي هميشه نابود ميشود ) اين نمودي است از سير قهقرائي اخرين خرافه پرستي ساخته بشر .

    پاسخحذف
  43. امثال ما که از بیخ اوکی بودیم، کابوس همیشه بنده(به شخصه) این هست که روزی بفهمم ما همیشه محبوس و منفورو در اقلیت خواهیم بود

    پاسخحذف

ما از انتقادات شما پشتیبانی می کنیم ولی نظرات حاوی عبارات رکیک و همچنین اسپم حذف خواهند شد. با سپاس از دیدگاه های شما